• Josens

Pussel som inbjudningskort?

Hej! Är det någon som vet ett bra ställe för att beställa pussel med eget motiv på som man kan använda som inbjudningskort? Någon som gjort det? Hur mycket kostade porto för er i så fall?

Frågorna är många.. tacksam för alla tankar kring detta!

• Svar på tråden Pussel som inbjudningskort?
  • MaddeåMats

Kolla igenom trådarna om inbjudningskort här på BT, vet att jag läst en likadan för ett par månader sedan....

• Sebastiána
    Josens skrev 2010-03-26 20:45:10 följande:
    Hej! Är det någon som vet ett bra ställe för att beställa pussel med eget motiv på som man kan använda som inbjudningskort? Någon som gjort det? Hur mycket kostade porto för er i så fall?Frågorna är många.. tacksam för alla tankar kring detta!
    De ställen jag sett där man kan beställa pussel med eget tryck är svindyra.
  • Josens

Hej, ja jag har också bara hittat dyra ställen. Det billigaste jag hittat var 60kr/st, men då var det för 20x30cm 112 bitar, och det är ju mycket större än vi vill ha. Jag är ute efter typ vykortsstorlek och kanske 9 bitar, så jag hoppas att det går att få tag i lite billigare då.

• Laxdrottning

Man kan ju göra pussel själv...skriv ut inbjudningskort i lite hårdare papper/foto och klipp själv till, man behöver ju inte göra som ett klassiskt pussel utan mer som ett tangram.

• att säga ja

har inte calligraphen inbjudningspussel?

Svar på tråden Pussel som inbjudningskort?