• arcnix
    Äldre 26 Mar 18:17
    2598 visningar
    5 svar
    5
    2598

    Luleå med omnejd 2010 (2:a tråden)

    Hej på er alla som ska gifta er i Luleå med omnejd år 2010!

    Här kommer den andra tråden på temat (första tråden stängd för svar), hänger ni fortfarande på? Vilket datum och var gifter ni er? Hur går det i planeringen? Har ni kört fast med något eller rullar allt på?

    undrar archnix

  • Svar på tråden Luleå med omnejd 2010 (2:a tråden)
  • arcnix
    Äldre 26 Mar 18:36
    #1

    Har någon tips på trubadurer i Luleå? Gärna någon som både sjunger och spelar keyboard...

  • ALLIMA
    Äldre 27 Mar 10:10
    #2

    Hej igen arcnix! Hänger på trots 8/1 2011. Hur var det nu med kyrkan...skickade ni ut inbj.korten innan ni fått pappren från kyrkan? Undrar hur länge vi ska behöva vänta för att det ska kännas "säkert"... Inboxa mig så kan jag tipsa om några trubadurer. Vilken frisör och fotograf väljer ni? jag ska snart till Skellefteå och kolla klänningar. hittade ingen jag föll för direkt i Piteå.

  • cina66
    Äldre 27 Mar 21:36
    #3

    Gifter mig i luleå 28/8!

  • arcnix
    Äldre 2 Apr 16:23
    #4

    Hej Allima

    Vi skickade ut inbjudningskorten så snart vi fick en bekräftelse via e-post. Om vi hade väntat tills den vanliga "pappersbekräftelsen" hade vi fått vänta 4 månader, och det skulle inte ha fungerat eftersom vi har släkt och vänner på långt avstånd från Luleå. Så vi bokade kyrkan i juni, i november skickade vi ut inbjudningar och i januari kom den skriftliga bokningsbekräftelsen från pastors. Vi har valt Thords foto och jag kommer att fixa hår och smink hos Andreas på Presenta och Här. Lycka till med klänningsletandet!

    Hälsar Arcnix


    ALLIMA skrev 2010-03-27 10:10:16 följande:
    Hej igen arcnix! Hänger på trots 8/1 2011. Hur var det nu med kyrkan...skickade ni ut inbj.korten innan ni fått pappren från kyrkan? Undrar hur länge vi ska behöva vänta för att det ska kännas "säkert"... Inboxa mig så kan jag tipsa om några trubadurer. Vilken frisör och fotograf väljer ni? jag ska snart till Skellefteå och kolla klänningar. hittade ingen jag föll för direkt i Piteå.
  • arcnix
    Äldre 2 Apr 16:26
    #5

    Hej cina66 och välkommen till tråden!

    Hur går all planering för dig och din blivande? Har ni mycket kvar eller börjar allt vara på plats?

    Hälsningar Arcnix


    cina66 skrev 2010-03-27 21:36:53 följande:
    Gifter mig i luleå 28/8!
Svar på tråden Luleå med omnejd 2010 (2:a tråden)