Hur mycket kan det kosta?
Min klänning är köpt, och vi börjar nu planera min blivandes klädsel. Vad kan det kosta? Vi vill försöka komma undan så billigt som möjligt. Antar att det isf är bäst att hyra.. Vad kan det gå på tror ni?
Min klänning är köpt, och vi börjar nu planera min blivandes klädsel. Vad kan det kosta? Vi vill försöka komma undan så billigt som möjligt. Antar att det isf är bäst att hyra.. Vad kan det gå på tror ni?
Min m2b ska hyra frock coat. Det kostar, för allt, 2000:-. Skor ingår ej.
Beror på vad han ska ha? Min sambo köpte Kostym, väst, skjorta & slips för 2000:-
Vi hyrde frockcoat (komplett förutom skor) för 1550kr (3 dygn).
Annars är suitopia ganska billiga att köpa från. Ska han till exempel ha kostym så kan han ju använda den fler gånger efter bröllopet.
www.suitopia.se/main.aspx
www.anysuit.se 1700-1800 kr för en måttbeställd kostym. Vi kommer även att sy upp skjotor härifrån.
Hej Transan, för de pengarna kan du köpa frockcoar idrån www.suitopia.se
dressman har ju kostym från 999kr och billigare än så kommer man nog knappast undan även om man skulle vilja hyra..
Min m2b kom undan med kostym, väst, slips, skjorta, näsduk, maschettknappar och skor för 2350kr
Tack för alla svar! Nej ok. Inte under 1000 alltså. Men det är ju absolut rimligt
beror ju på vad han ska ha, det finns ju billiga kostymer på dressman för 1000 kr, men de är väl inte de allra mest välsittande heller.
Suitopia.se tycker vi verkar bra, 3200 med finare tyg, väst i samma tyg och lite olika tillval, men annars är priserna från 2000 kr, så billigare går att hitta
Vi gav 3000 för allt!
Utom byxor då som han hade egna.
Frockcoat - hyra
Skjorta - hyra
Skor - hyra
Väst - hyra (funderar på att köpa, då blir det 600 extra..)
Plastrong (heter det va) köpte
Om det är dyrt eller billigt vet jag inte, men allt är från samma ställe vilket känns väldigt bekvämt..
Vi köpte ifrån www.suitopia.se för ca 2300, tyckte det blev kanon..