• NiVi

    Hjälp mig hitta dessa skor!

    Har hittat MINA skor på brandos.se. Problemet är att de inte finns kvar i min storlek (som är 38) Är det nån av er brudar som kanske ramlat över dessa godingar någonstans och vet var jag kan få tag på dem? Eller ett par väldigt snarlika?

    www.brandos.se/donna-girl/432802-beige/a11148

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta dessa skor!
  • soonAmrs

    Tyvärr..

    men de var sjukt snygga!!!

    Hade jag varit 10 cm kortare än älsklingen och inte bara 2 cm så hade jag slagit till! Avis..

  • soonAmrs

    förresten.. gå in på brandos lite då å då.. det kan ju hända att de får in returer! *tummarna*

  • Vi 3

    På Matildas fest kan man ju designa skor själv... Kanske kan funka?

  • eldstad

    Sätt dig och ring runt till Euro sko (gamla Wedins) i närmaste stad, de brukar ha Donna girl skor i sortimentet och tycker mig komma ihåg att jag har sett den modellen fast i rött någonstans. Sedan brukar lite mindre butiker ofta föra Donna girl, t.ex. i Eskilstuna, där jag är van att gå, vet jag att de brukar finnas på Jarmeus skor och Bergqvist skor.

  • NiVi

    soonAmrs: haha det är samma här! Sambon är bara 2 cm längre men det struntar jag i!

    Vi 3:Har kollat lite på de man kan designa själv men det går inte riktigt att få till det så här bra!

    eldstad:Har redan varit in på eurosko men dom har inte den här modellen.

  • FramtidaFruSandberg

    Du säljs på Åhléns City i Stockholm. jag såg dem där i måndags. Ring och hör om de har någon kvar i din storlek (du kanske känner någon som kan köpa dem åt dig om du inte bor i närheten av stockholm själv).
    Lycka till!

  • NiVi

    Jag bor i Uppsala så det är ju hyfsat nära...men ändå rätt långt för ett par skor! Kanske finns på Åhlens här också! tack för tipset!

  • soonAmrs

    Dessa var ju oxå helt underbara!

    http://www.brandos.se/blink/duchess-taupe-800657-a-6/a4639#

  • Brollopsfotografen

    Asos.com? Kan bli lite knepigt med storlekarna dock... Men de har fina skor till en helt OK peng. Har man koll på brittiska storlekar och mäter foten ordentligt ska det nog inte vara några problem.

  • NiVi

    Ja dom är oxå fina men jag vill inte ha öppen fot till långklänning! Ser lätt barfota ut!


    soonAmrs skrev 2010-03-18 12:03:49 följande:
    Dessa var ju oxå helt underbara!www.brandos.se/blink/duchess-taupe-800657-a-6...#
  • NiVi

    J fast de var väll oxå med öppen fot om jag inte minns fel?

    att säga ja skrev 2010-03-18 20:33:47 följande:


    har inte bianco haft snarlika skor?
Svar på tråden Hjälp mig hitta dessa skor!