• KatjaB

Bolero med svarta sidenband och strasstenar - vilken tidning?

I en av bröllopstidningarna från förra året finns en artikelserie med brudar/modeller lite hollywoodinspirerat. Jag tror att de är fotade i en en biosalong. På en av bilderna har bruden en bolero i päls med svarta satinband som knyts vid bysten och strasstenar på boleron.
    Hittar inte tidningen någonstans.. är det nån som vet vilken det är och kan säga vart boleron kommer ifrån?

• Svar på tråden Bolero med svarta sidenband och strasstenar - vilken tidning?
  • KatjaB

åååh tack

hjälp vad dyra de var dock.. kanske kan hitta swarosvkistenar att limma på en billigare variant.. nåja, det löser sig.

tack än en gång!

Alvs skrev 2010-03-07 19:47:21 följande:
    Jag hittade den! Det var i Bröllopsmagasinet, boleron är från Copenhagen Artificial Fur. www.cartfur.com/
  • Alvs

Det var så lite, bara kul att kunna hjälpa till!

• KatjaB
    guld värt! har letat som en tok efter tidningen men måste ha glömt den någonstans.
    Alvs skrev 2010-03-07 19:56:09 följande:
    Det var så lite, bara kul att kunna hjälpa till!
  • Alvs

Jag kände igen din beskrivning av bion, och jag visste att det inte var alltför längesen jag sett bilderna, så jag kastade mig in i min (inte så) lilla hög med tidningar .

• KatjaB

ja, det börjar bli ett gäng tidningar här hemma

kikade förresten på dina bilder, vilken otroligt charmig klänning, är det en sån du ska ha?

Alvs skrev 2010-03-07 20:01:58 följande:
    Jag kände igen din beskrivning av bion, och jag visste att det inte var alltför längesen jag sett bilderna, så jag kastade mig in i min (inte så) lilla hög med tidningar .
  • Alvs

Tanken var att jag skulle ha den, men som tur var gick jag och provade en liknande innan jag beställde, för det var absolut inte min modell! Så det blev en enkel A.linjemodell från Nixa med breda axelband, vilket gör att jag kan ha en vanlig BH under .

• KatjaB

okej ja man blir förvånad när man väl testar, vissa saker var inte alls för min korpp heller. Och sånt som på bild såg fint ut blev alldeles för pråligt osv.

Alvs skrev 2010-03-08 11:27:09 följande:
    Tanken var att jag skulle ha den, men som tur var gick jag och provade en liknande innan jag beställde, för det var absolut inte min modell! Så det blev en enkel A.linjemodell från Nixa med breda axelband, vilket gör att jag kan ha en vanlig BH under .
Svar på tråden Bolero med svarta sidenband och strasstenar - vilken tidning?