Vilken dag jag fick!!!
Åh, måste bara skriva av mig lite. Kom just hem från min möhippa. Vilken underbar dag! Jag anade ingenting, men plötsligt stod hela kompisgänget utanför fönstret. Först blev det lite spa med frukost, hur mysigt som helst. Efter det blev det lunch med lite lekar hos en av tjejerna. Sedan åkte vi till ett skumt ställe. Under resan plockades en bild fram, en bild som var skrämmande lik en bild jag täntke tatuera in när ajg var 20. Jag ångrade mig dock strax därefter och min m2b hater verkligen tatueringar över allt annat. Väl framme kom en kille med tatuerade armar och hälsade oss välkomna. Han hade en pärm med olika bilder om ajg vill ha något annat. Jag höll på att få panik! Alla höll masken jättelänge, jag trodde att jag skulle dö, men så sade killen att det fanns ett alternativ. Han ledde mig till nästa rum som var en SKIVSTUDIO!!!! Jag älskar att sjunga och nu fick jag sjunga in en egen låt. Inte vad som helst heller, utan en riktig musikallåt. Det var den underbara "Can you feel the love tonight" ur Lejonkungen. Och jag ääälskar juLejonkungen! Men riktigt så enkelt var det inte, eftersom jag är tyskalärare fick det bli på tyska! Efter allt detta blev det midda och lite lekar hos en anna kompis. Vilken underbar dag! Hade jag planerat den själv hade det blivit precis så!!!