• Maldita

    Klänning i off white, skor i...?

    Jag letar efter ett par ballerina-skor, helst med helt platt sula. Har dock ännu inte funnit ett par i färgen off white/ivory. Någon annan som har och kan tipsa mig?

    Annars, är det ok att ha vita skor till klänning i ivory? Hur mkt märks det?

  • Svar på tråden Klänning i off white, skor i...?
  • FramtidaFruSandberg

    jag tänkte ha helt vita till en klänning i ivory. med en hellång klänning så syns ju knappt skorna iaf

  • FiaLottaoälsklingen

    min klänning är i creme/ivory färg men skorna är vita och kommer sticka fram under klänningen eftersom jag inte vill ha den släpande i backen....
    man ser ingen större skullnad mellan färgerna omman inte tittar ordentligt och vem sjutton kommer krypa runt och glo på mina skor? =)

    jag har ett par platta skor från pernillasbrudbutik där man kan beställa klackhöjd (eller helt platta) själv!

  • Maldita

    Sant. Jag är själv ingen sko-människa överhuvudtaget. Jag är vad man skulle kunna kalla "skoblind". Därför frågan. Kommer ha lång klänning så jag kör nog på ett par vita tror jag nu...
    :)

  • Greeneyes

    Annars kan du ju nästan ha vilken färg som helst, typ rosa eller guld eller röd eller vad du nu gillar och som passar med eventuella andra färger ni har valt. Det är riktigt snyggt att bryta av skorna med nån annan färg, och då kan du ju ha dem även efteråt till vardags etc

  • fruMe

    De har en MASSA ballerina i jättefina färger på Din sko. Billiga är de också!
    Håller med att det är fint med en annan färg på skorna, själv ska jag ha cerisa!


    Greeneyes skrev 2010-03-08 08:39:11 följande:
    Annars kan du ju nästan ha vilken färg som helst, typ rosa eller guld eller röd eller vad du nu gillar och som passar med eventuella andra färger ni har valt. Det är riktigt snyggt att bryta av skorna med nån annan färg, och då kan du ju ha dem även efteråt till vardags etc
  • danicalifornia

    har sett på eurosko! jätte fina typ 300 tror jag dom kostade! tänkte nog själv köpa dom!!!

  • MadeleineA

    Jag ska ha en off white klänning och silvriga skor från din sko till :)

Svar på tråden Klänning i off white, skor i...?