• DiorChanel

    Blivande brudars träff!

    Hejsan!
    Mitt namn är Mia. Jag är en 19årig tjej som ska gifta mig 17 Juli 2010. Jag tänkte starta en tråd här med syftet på blivande brudar i Skåne. Jag tycker att det hade varit riktigt skoj om man kunde samla ihop ett gäng brudar som ska gifta sig i vår/sommar och höst. Att vi kunde fixa någon träff där man delar tips/idéer och tankar. Vad tycker ni?

    Ser fram emot att tråden fylls på! =)

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7 17:e Mia (http://fightermom.blogg.se)- Helsingborgs kyrka

    8

    9

    10

    11

    12

  • Svar på tråden Blivande brudars träff!
  • EllJii

    DiorChanel, vilken kyrka ska ni gifta er i? Mariakyrkan eller Gustav Adolf? Vi har samma datum nämligen.. :)
    Vi ska vara i Gustav Adolf.

  • DiorChanel

    Det blir samma kyrka precis innan er :)
    Menar hur coolt är inte det! :)

  • CarroLiine

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7 3:e Caroline -Allerums kyrka, 17:e Mia (fightermom.blogg.se)- Helsingborgs kyrka

    8

    9

    10

    11

    12

  • CarroLiine

    Hej!

    Hoppar in här. Här är en till som skall gifta sig. Den 3 Juli gifter vi oss i Allerums kyrka.

    Vi har det mesta fixat nu! Klänningen är färdig och hämtad, dock skall den sys upp lite, skor och tiara fixat. Den blivandes kläder är fixade. Dock är inte sonens kläder färdiga. Vi har bjudit 60 st, varav 10 barn. Vi skall ha vår bröllopsfest inne i stan på mannens kusins restaurang. Han fixar hela menyn inkl bröllopstårtan, givetvis efter våra önskningar. Våra ringar är färdiga och hämtade! Några dagar efter bröllopet åker vi på bröllopsresa till Bulgarien 2 veckor på all inclusive. Vi har fått resan av svärmor i present. Sonen skall också med. Vi har vänner som skall spela och sjunga i kyrkan, de skall spela "Du är allt" med Sonja Salden. Övrig musik är inte bestämd än.

    Hur långt har ni kommit i planeringen? Bra med en tråd där vi kan dela med oss av tips och ideér!

Svar på tråden Blivande brudars träff!