• Krystal

    Ålder på svärföräldrarna

    Hur många år äldre än dig är dina (blivande) svärföräldrar?
    Satt bara och funderade vad den ungefärliga ålder kan vara...

    Vilket kan ju variera då jag själv så kommer att ha svärföräldrar som är 35 år (han) respektive 38 år (hon) äldre än mig... och min m2b kommer att få svärföräldrar som är 19 och 17 år äldre än honom

  • Svar på tråden Ålder på svärföräldrarna
  • B och H

    mina svärföräldrar är 47 år äldre än mig och mina föräldrar är 22 resp 27 år äldre än brudgummen. (Brudgummen är 4 år äldre än jag)

  • Oktoberbrud2010

    Mina svärmor är 29 år äldre än mig och min svärfar är 26 år äldre än mig. Min mamma är 33 år äldre än min sambo. Och jag och min sambo är födda samma år...

  • Gnistra mera

    Jag är 29år och min sambo är 13år äldre än mig. Det är väldigt stor skillnad på mina föräldrars och mina blivande svärföräldrar ålder.

    Mina svärföräldrar är båda äldre än mina morföräldrar!

    Svärmor är 51år äldre än mig
    Svärfar är 53år äldre än mig

  • Eleonor2010

    mina blivande svärföräldrar är 21 resp 25 år äldre än mig

  • sun moon

    Min svärmor är 48år äldre än mig och min BM´s svärmor är 17år äldre än han. Stor skillnad, hel generation pga att min mor fick mig tidigt 24år och min svärmor fick min BM när hon var 40år + att det är 7år mellan oss.

    Min BM´s äldsta syster är 2 år yngre än min mor :-O

  • MsJulie

    Mina svärisar är 23 och 24 år äldre än mig och det är ungefär samma för min m2b. Våra föräldrar är ungefär lika gamla 46-51 år.

  • VincitOmnia

    Mina svärföräldrar är 23 år (han) och 21 år (hon) äldre än mig. Mina föräldrar är 41 år (han) och 37 år (hon) äldre än min blivande.

    /Johan

  • marina86

    De är ungefär samma för dig som för mig. Hans föräldrar 37 och typ 34. Mina föräldrar 21 år!

  • 0Maria0

    Dels fick mina föräldrar mig lite senare än sambons fick honom, dels är jag fem år äldre än honom.
    Det gör att det är 18 respektive 20 år mellan mig och mina svärisar och 37 respektive 38 år mellan sambon och mina föräldrar.
    Min mamma är bara 4 år yngre än sambons farmor!

  • hernameispekka

    Min blivande svärfar är 32 år äldre än mig och bblivande "styvsvärmor" (finns ingen mamma i bilden) är 34 år äldrre än mig. m2b's är 22 resp 24 år äldre än honom. Jag och m2b är lika gamla

  • SelMseh

    Mina svärföräldrar är 31år och 34år äldre än mig.

    Mina föräldrar är 31år och 32år äldre än min blivande fru.

  • Lakke Luke

    Vi är 81a och 83a.. mina blivande är 43-44 år äldre än mig..hennes blivande är 27-27år äldre än henne. Jag är då äldsta syskonet och hon är yngsta i sin familj, har säkert en hel del med det att göra.

  • cityalven

    hans pappa är 60år äldre än mig och hans mamma 43år.


    min mamma är 33 år äldre och min pappa är 23år.

  • Uppsalabrud2010

    Min svärfar är 36 år äldre än mig och min svärmor är 31 år äldre. Min M2Bs svärisar är 25 (svärfar) resp 23 (svärmor)  år äldre än honom.
    Vi är 30 och 32.

  • BlivandeFruPettersson

    Vi är 27 och 35, mina svärföräldrar är 25 resp 27 år äldre än mig, m2b's svärföräldrar är 18 resp 32 år äldre än honom. (Ja, ni läste rätt, min pappa var 25 och mamma skulle precis fylla 39 när de fick mig {#lang_emotions_wink})

  • Lara C

    Mina svärisar är 28 och 30 år äldre än mig, och m2bs svärisar 22 respektive 24 år äldre än honom. Ja g är yngre än m2b så våra föräldrar är ungefär jämngamla. Hans är dock skilda sedan många år och svärmors man är lite äldre, medan svärfars särbo är 31 år äldre än mig.


    Lite hjärngjympa så här på lediga dagen. {#lang_emotions_wink}

Svar på tråden Ålder på svärföräldrarna