• wiicky

Kort klänning i den här stilen?

Jag letar efter en kort klänning i samma stil som klänningen från Matildas fest som ligger i mitt galleri. Någon som vet var jag kan hitta en sådan till ett vettigt pris?

• Svar på tråden Kort klänning i den här stilen?
  • FramtidaFruSandberg

förlåt, jag hittar ingen kort klänning i ditt galleri. Menar du att du vill ha en kort variant av den första klänningen (den med spets och bar rygg)? Varför inte sy upp den via Mathildas fest? vad är "ett vettigt pris" förresten?

• wiicky
    FramtidaFruSandberg skrev 2010-02-28 09:33:23 följande:
    förlåt, jag hittar ingen kort klänning i ditt galleri. Menar du att du vill ha en kort variant av den första klänningen (den med spets och bar rygg)? Varför inte sy upp den via Mathildas fest? vad är "ett vettigt pris" förresten?
    Ja, just den. En kort variant av den. Ett vettigt pris i det här fallet är helst under 1000 kr...
  • FramtidaFruSandberg

okej, nej för under 1000kr har jag inga tips

• MrsRobinson

Har du kollat på Ebay? Min känning är lite enklare men den gick på under 1000lappen från China.

• wiicky
    MrsRobinson skrev 2010-02-28 21:45:49 följande:
    Har du kollat på Ebay? Min känning är lite enklare men den gick på under 1000lappen från China.
    Jag har försökt, men det är så svårt att hitta en viss stil när man söker. Tänkte att någon här kanske hade sett något.
Svar på tråden Kort klänning i den här stilen?