snygg korsett till bra pris..?
Jag leter efter en fin vit korsettbh, inget märkvärdigt, och hellst inte kosta en förmögenhet... typ 500, finns det att köpa nått sånt till det priset på nätet..nån som vet?
Jag leter efter en fin vit korsettbh, inget märkvärdigt, och hellst inte kosta en förmögenhet... typ 500, finns det att köpa nått sånt till det priset på nätet..nån som vet?
Jag vet att Twilift har en.. men då i butik.
Jag vet!
Jag beställde min från kroppsnara.se, en vit fin med mönster som är helt underbar - för 199 kr! Som hittat! Den fanns dock bara i Large kvar och jag är vanligtvis M, men den passade ändå! Lycka till!
Jag har oxå en sådan från kroppsnöra. eller har till och med två. Kände att när de var så billiga ville jag köpa en extra ifall att det skulle hända något och korsetten skulle gå sönder. Den är kanon!
Var in på sidan nu och såg den.. den var snygg.. Hur är kvaliteten? Hur är företaget att handla ifrån? Går det att tvätta den?
Kvaliteten verkar helt okej. Det är ju ingen "äkta" korsett, de kostar ju betydligt mer men den verkar mycket hållbar. Trosorna som kommer till var dock väldigt stora och inte så snygga alls enligt min smak.
Den får tvättas i 30 grader
www.divinityred.se 349 kr, jag köpte där, jättefin!
är det inte samma korsetter på båda ställena fast att divinityred är lite dyrare?
hittade en på ebay billigare fast inte slått till än, klurar på om jag vill ha en med bh-båge dvs torselett eller om jagska ha en liknande den här
Nej trosorna var inge fina.. men det går ju att köpa andra någon annanstans som passar...
Går det att lita på kroppsnära företaget... dvs de är ingen bluff och de skickar ut i tid och så?
ok, ja jag hade för mig det.. har köpt en via tradera tidigare men den är alldeles för stor idag. tyckte just den var sådär. Visst var den helt okej men går ju inte jämföra med de dyrare varianterna mna kan köpa. Man får ju vad man betalar för. Trosorna var ju ett skämt, haha.
HIttade dock på ebay i ivory, och riktigt billigt. tänkte att jag kan ju testa o funkar det inte så var det ju inte så dyrt. Men jag har rätt stor byst och normal midja, så jag vet inte om den håller upp bra, o att den inte är för hög i ryggen.
Korsetten.se har förresten korsetter... tror bröllopskorsetterna är lite dyrare än 500 dock
Jag har köpt en likadan, tradera 129 kr. Fick hem den idag och den är helt okej, det jag inte riktigt gillar är att den plattar till bysten. Kommer nog funka bra när jag fotar secret box men bröllopsnatten blir det nog andra vita underkläder med strumpebandshållare...