Trodde hippa skulle vara en kul grejj...
Känner bara att ja måste å skriva av mej å höra om ja har blivit helt totalt dum i huvudet :P
D e så att ja ska ha min hippa imorgon, ja vet man borde inte veta om d men d har vart många turer kring den.
För att göra en lång historia kort å va d två polare till mej som skulle planera den å sen på nått sätt kom en tredje in som alla vet att man inte kan lita på.
Så förra veckan frågade en polare till mej om ja skulle ha nån hippa å efter som jah har vetat om datumet i över en månad nu så sa jag ja.
Så förra helgen fick ja veta att hon som skulle bjuda in folk har inte hört av sej till en ännda kotte.
Så ja ringde dom som skulle fixa den å till svara fick ja att en av dom inte har tid å den andra sa att hon mådde jätte dåligt psykigt.
Så i måndags tog min brosas fru över min hippa å började om från början på grund av att d dom hade planerat inte riktigt höll 100%, först å främst så skulle ja vara tvungen å lägga över 1000 spänn å d har ja inte råd me, d andra va att dom skulle tvinga upp mej i en torn å stå å skriva vid kanten massa saker fast dom vet att ja e livrädd för höjder å en annan sak va att dom skulle köra runt mej i en kundvagn på centrumet där ja bor å efter att min brosas fru hade kollat upp d så gick d inte för man måste ha tillstånd från polisen å d har dom inte skaffat å hade dom tagit mej i kundvagnen så hade ja åkt på bötter på typ 2000 å så vara tydligt en massa annat.
För att hålla mej kort så e två av dom som skulle planera hippan skit sura nu för att brosans fru at tagit över å träffade en av dom ida å hon hälsade inte ens på mej, vilket betyder att hon e skit sur på mej också.
Så morgondagen känns inte alls lockande länger efter som ja vet att typ alla e sura på alla av dom ska komma.
Men men ja erkänder ja hade fel, en hippa ska nog inte alls vara så kul :S
ojj va långt d blev, som sagt behövde skriva av mej!