Är det vanligt med små förändringar i födelsemärken? Har du tagit bort? Snälla stilla min oro!
Tagit bort ett födelsemärke som var 3 mm och hade ett mörkt parti i ett annars brunt märke. Jag vet inte om det mörka partiet alltid funnits där eller inte och därför blev jag orolig för att det kanske var en förändring.
Vet att jag skrapat lite på det en gång för flera månader sedan, är det då möjligt att skrapa bort det mörka partiet så att det senare återvänder?
Jag är givetvis väldigt orolig och rädd nu när jag väntar på svar fastän jag försöker tänka positivt. Man säger ju att de flesta märken är normala.
Men det står väldigt lite om förändringar som är normala. Mycket skrämsel på internet och över lag och då blir man lätt rädd. Därför vill jag höra med andra om det är så att det faktiskt ÄR vanligt med små förändringar i födelsemärken? Jag förstår att man ska kolla upp det men behöver man bli orolig direkt?
Hur ofta söker folk för förändringar som sedan visar sig vara normala?
Har du eller någon du känner tagit bort födelsemärke/kollat upp födelsemärke som förändrats i färg eller annat som visat sig vara normalt?
Ge mig lite positiv erfarenhet och kunskap för jag har svårt att sova numera när jag inte vet något :(