• Ninja85

Ang bröllopsresa

Är det konstigt om man tar med sig tärna och bestman på bröllopsresan? (de är ett par) vi har redan pratat om att åka på semester ihop i sommar, det var innan vi bestämde oss för att gifta oss och de vet inte om nåt än.

Men jag vet inte, det kanske verkligen är en sån grej man ska göra själva?

• Svar på tråden Ang bröllopsresa
  • Rufsas

Jag skulle inte vilja resa så men om det känns okej för er så är det klart ni kan göra det.

För mig är bröllopsresan VÅR resa som vi ska göra som nygifta. Kan ni inte åka en helg till Köpenhamn eller liknande först själva och sedan på vanlig semester med kompisarna?

• Plutten2010

Vi kommer (iofs) åka till två destinationer (först fem dgr i New York och sedan 12 dgr på Hawaii) och vi har pratat om att två nära vänner ev ska följa med till NY. Prio i NY är att shoppa och se staden och det kan vi göra med vännerna. När vi ska till Hawaii vill vi dock vara ensamma och njuta ordentligt av att vara nygifta.

• moule

Det låter som en toppenplan!

• Prinsessanis

Vi kommer åka på vår honeymoon tillsammans med två kompisar.Vi tycker att det ska bli kul! Vi 4 hade redan bestämt resan tillsammans innan vi 2 bestämde att vi skulle gifta oss.

Gifter oss nu på lördag och vi åker till Thailand på tis!
    Jippieeee!

Svar på tråden Ang bröllopsresa