lightinthebox??
Är det någon som har beställt eller tänker beställa klänning från lightinthebox??
Jag vill gärna göra det men vill höra mig för lite innan.
Är det någon som har beställt eller tänker beställa klänning från lightinthebox??
Jag vill gärna göra det men vill höra mig för lite innan.
Mina tärnor ska köpa sina klänningar därifrån, vi kommer nog beställa dom till min svärmors kusins adress i USA, så skickar hon paketet till oss, dyrt med frakten över atlanten!!! Men jag gillar saiten, fantastiskt att mina tärnor fann en klänning de gillade ,de som är så väldigt olika!
Hej! Jag har beställt från Lightinthebox, dock ingen klänning. Fick ett mail idag där det stod att min order var på G. Så nu är det bara att vänta ............
www.lightinthebox.com/Long-Sleeves-Faux-Fur-Bridal-Wedding-Jacket---Wrap--WHPJ0052-_p67193.html
www.lightinthebox.com/Long-Sleeves-Organza-Bridal-Jacket---Wedding-Wrap--WSM0404-_p64946.html
www.lightinthebox.com/Gorgeous-Clear-Crystals-Wedding-Bridal-Tiara--HG0869-_p72110.html
www.lightinthebox.com/Gorgeous-Clear-Swarovski-Crystal-Wedding-Bridal-Tiaras--WH086-_p60980.html
im yours: spännande!.......meddela när du har fått o hur det går? Hur lång tid skulle det ta??
millonet: Du får gärna höra av dig om hur det går med klänningarna o hur de blev? Vilken klänning va det? Hur lång tid sa de att det skulle ta?spännande o höra hur det går.....
Jag tror att det tar ca; 3 veckor, och jag hör av mig
Lycka till med allt!