• Nadie
    Äldre 22 Feb 19:31
    5562 visningar
    17 svar
    17
    5562

    Förhuden

    Min m2b som jag träffat har en vän därnere som nite liknar npån tidigare, han har trång förhud... har ni stött på det och hur har det varit? är det vanligt? han är ganksa grov kan det vara därför? tacksam för svar!

  • Svar på tråden Förhuden
  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 22 Feb 19:33
    #1

    Ingen aning, kolla här:
    www.kondom.nu/farbrorolle.asp

    han kan annars svara på såna frågor

  • Äldre 22 Feb 19:35
    #2

    Sådant brukar man ju opereras för, eftersom det inte är så vidare praktiskt.
    Det är väl bara för honom att boka en läkartid.

  • Nadie
    Äldre 22 Feb 19:37
    #3

    men någon som stött på det??

  • Äldre 22 Feb 19:46
    #4

    Jag vet flera killar som haft problem, men de har som sagt opererats, detta redan som barn, eftersom det inte är så kul när förhuden går sönder eller man inte kan tvätta sig ordentligt.

  • bobods
    Äldre 23 Feb 16:10
    #5

    Min m2b är omskuren pga att förhuden var så trång i puberteten. Men jag tror att de bara opererar om man har besvär av det?

  • Torsda­g
    Äldre 23 Feb 16:45
    #6

    Storleken på "paketet" har inget med saken att göra. Det är inte helt ovanligt med för kort sträng, kan "tränas" bort i lindriga fall, annars en liten operation.

  • Nadie
    Äldre 23 Feb 17:38
    #7

    men han blev alltså omskuren helt bobods?

  • Bettyg­umman
    Äldre 23 Feb 18:57
    #8

    När blev det här ett forum för så intima saker? Undrar bara. Det är inte den enda tråden här som handlar om sånt. Trodde vi diskuterade BRÖLLOP här.

    Jag är inte en tjej som är blyg av mig. Men allting har sin plats.

  • KatjaB
    Äldre 23 Feb 19:04
    #9

    det kanske kan klassas som förberedande för bröllopsnatten

    Nej jag har också sett de andra trådarna och undrat mest varför folk frågar här och inte tex på familjeliv där det är både mer folk och mer blandat med folk, inte bara folk i giftastankar.


    Bettygumman skrev 2010-02-23 18:57:26 följande:
    När blev det här ett forum för så intima saker? Undrar bara. Det är inte den enda tråden här som handlar om sånt. Trodde vi diskuterade BRÖLLOP här. Jag är inte en tjej som är blyg av mig. Men allting har sin plats.
  • anno08
    Äldre 15 Mar 08:50
    #10

    läkarna behöver inte omskära helt för att förhuden är för trång.. få honom att boka en tid!

  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 15 Mar 14:50
    #11

    bettygumman och KatjaB
    har ni missat att det finns kategorier för annat än bröllop på den här sidan? Det är väl toppen att man kan prata om annat här, familjeliv är läskigt och de är helt galna där. Det är en freakshow för oss vanliga döda att ta popcornskålen och sätta oss framför när vi har tråkigt.

    TS
    Nej, jag har inte varit med om det men som övriga säger, han kan operera det (konstigt att han itne själv upplevt det som problem, det måste ju strama som fan?) eller om det är lindrigt, töja ut det men det låter inte skönt.

  • Katari­na Michae­l
    Äldre 15 Mar 14:53
    #12

    Debatt > Samlevnad

    Är just såna frågor man ska ta upp...

    Överväga operation helt klart...

  • Emmaoc­hTommy
    Äldre 18 May 22:49
    #13

    håller med. Vi ska leva våra liv tillsammans. startar med bröllopet. Då ingår sånt här i våra blivande liv. Ni som klagar över forumet -läs inte i forumet!

  • adrian­asbröl­lop
    Äldre 18 May 22:52
    #14

    Varför ta upp en sån fråga här????????

  • Uppsal­abrud2­010
    Äldre 18 May 23:17
    #15

    Har varit på dagkirurgen och assat vid sådana snitt. Det går jättesnabbt och sedan ska patienterna bara kunna röra p förhuden och kan de det så får de gå hem...Jättesimpelt ingrepp.

  • shakyn­ose
    Äldre 19 May 13:32
    #16

    Varför titta i debattforumet om man inte är intresserad av annat än bröllop???


    adrianasbröllop skrev 2010-05-18 22:52:21 följande:
    Varför ta upp en sån fråga här????????
  • KatjaB
    Äldre 19 May 17:29
    #17

    JO jag vet att man kan skriva om annat än bröllopsrelaterat här.. däremot så är det ju bra mycket mer folk på tex familjeliv till skillnad från bt där de flesta ändå är här för att prata bröllop. Så man borde ju få bättre svar där. Sen får väl folk skriva vad de vill, själv läser jag ju sånahär trådar för att jag blir nyfiken på titeln, haha


Svar på tråden Förhuden