• Nadie

    Badbyxor...

    Vad ska din kille ha för badbyxor? Speedos eller shorts eller tighta boxer? Vad är sexigast och ska paketet synas?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-23 18:27
    Jag menar alltså vad trivs han bäst i och vad gillar du?

  • Svar på tråden Badbyxor...
  • MallaA

    Menar du i sommar eller?
    Eller ska ni bada i samband med bröllopet?

    Min sambo skulle aldrig klä sig i ett par speedos det är det absolut fulaste han vet och några boxer går nog inte heller. Han känner sig tryggast i shorts och tycker dessutom att det är snyggast.

    Själv gillar jag inte heller speedos, shorts är mycket snyggare och sexigare. Och paketet ska absolut inte synas.

  • Nadie

    Ok! Ja gillar nog tighta men det är kanske för att det just syns! Det ser faktiskt ganska sexigt ut när han kommer gående.. Han märker nog inte själv att det syns så bra!

  • Alexxxi

    Beror på... är speedos skurna som kallingar eller är dem som tighta boxer? Tighta boxer är helt OK och nice likaså shorts men dem andra kallingarformade badbyxorna e riktigt avtändande!

    Sen beror allt det där på kroppen med, hade lätt sett min m2b i tighta shorts men han föredrar vanliga shorts och det gör mig inget, i mitt huvve vet jag hur det ser ut på=P

  • aikidoaasa

    Jag gillar tighta badbyxor... men sambon har svårt för dem utan föredrar badshorts...
    Men kanske jag kan få honom att använda ett par på smekmånaden.

  • Nadie

    Kan de vara så att de flesta har komplex om inte paketet syyns?

  • KatjaB

    min sambo har shorts som är lite kortare, alltså inte de där långa som går till knäna, lagom stora så att de sitter snyggt och inte är för slimmade men inte heller för pösiga. Snyggast så tycker jag

  • MallaA

    Min sambo är gärna aktiv när vi är på stranden och spelar t.ex. gärna volleyboll. Med speedos eller något annat tight tror jag att han är rädd att något ska ramla fram.
    Sen är väl inte killar lika vana som oss tjejer med tighta och små kläder och många skulle nog känna sig för vågade med något mindre. Då känner de sig lätt obekväma.

    Jag håller med Katja B, lagom stora som sitter snyggt är bäst. Sen är det ju dessutom så som Alexxi skriver att man ju redan vet hur det ser ut. Och hur andra män/killar ser ut vill jag faktiskt helst inte veta. Och jag vet nog inte om andra tjejer ska veta hur min kille ser ut heller.

    Något som är ett stort nej är i alla fall är killar som har kalsonger under badshortsen. Det känns riktigt äckligt.

    Men åter igen, varför frågor om badbyxor i ett bröllopsforum? Är du och din tilltänkta oense om vad han ska ha i sommar?

  • Alexxxi

    Hahaha, d undrade jag med faktiskt ...
    Zia 20090618 skrev 2010-02-23 08:54:27 följande:


    Ska man gissa på att ts har en böjelse
  • Zia 20090618

    Mm inte alldeles oskyldig förmodligen. Börjar finnas en hel del såna nu, eller så har de bara många konton.

  • Nadie

    Hej!

    Hur menar ni? min man har tight men oftast så är det shorts med. Undrade bara hur ni ser på det?

Svar på tråden Badbyxor...