• SessanC

Vilka av dessa 4 par skor ska jag ha?

Hej alla!
    Hjälp mig välja skor!
    Jag ska ha klänningen som finns i galleriet, vilka av de 4 olika par skorna jag köpt tycker ni passar bäst?
    Lutar lite åt ett par, men vill ha smakråd!

• Svar på tråden Vilka av dessa 4 par skor ska jag ha?
  • UBW

håller med föregående. Nr 1 håller jag som allra snyggast, följda av fjärde paret.

• NoCh

NR1 tycker jag, passar nog bäst till klänningen!

• Martinaa

Nummer 2 tycker jag var finast!! De med både vitt och silver.

• KatjaB

nr 2 till den klänningen, kommer bli jättefint ihop.
    O bekväma skor är aldrig fel

• Vickiviran

Nr 1 passar bäst till klänningen. Man vill ju inte att skorna ska synas mer än klänningen utan bara komplettera:)

• rottizz1

1 eller 2. 1 an gillar jag mest och vill gärna ha dom =) men 2 an passar bäst till skorna. Supersnygga!

• classy

nr 2 eller nr 4.
    Mer tvåan, passar bäst till klänningen.

Superfina! :)

• Steinhammersfru

Jag tycker skorna på bild 2 var snyggast.

• SessanC

Hej alla!
    Tack för smakrådstipsen!
    Jag tror jag har bestämt mig...
    Det blir 2:orna till den långa klänningen jag vigs i, och 1:orna till den korta vita brudklänningen jag ska ha på kvällen och dansa i!
    Typiskt att de jag väljer att ha att dansa i är något obekväma, men tycker de är till för att synas inte gömmas under en lång klänning Får gå i dem hemma innan bara! (dessutom tror jag att "klorna" som håller fast stenarna på skorna på 1:orna skulle fastna i spetsen på den långa brudklänningen)

• Gladiolus

Om man tittar på bilderna så ser nr 1 ut att sitta lite trängre på fötterna mot vad par nr 2 gör , båda är snygga men 2:orna och de andra ser ut att sitta bättre på fötterna. Föutsatt att det är dina fötter på bilderna vill säga ..... ;)

• TheD

Nr2!!!!!!!!!!!!!!!!!!Om man går från vänster till höger dvs.. :D

Men helt klart nr2!

• Lajsan

Jag hade valt nr 2, helt underbar klänning förresten!

• fru raring

Först och främst tycker jag att klänningarna och skorna var underbara!

En liten tanke bara, tänk på att när du har lång klänning kan det vara bra att inte ha öppen tå, eftersom det då kan se ut som om det sticker fram ett par bara fötter under fållen...

Svar på tråden Vilka av dessa 4 par skor ska jag ha?