Sömmerska i Linköping?
Letar efter en sömmerska i Linköping som kan hjälpa mig att göra eventuella justeringar i min brudklänning! Alla tips välkomna!
Letar efter en sömmerska i Linköping som kan hjälpa mig att göra eventuella justeringar i min brudklänning! Alla tips välkomna!
Helles, på Ågatan, mitt emot kyrkan, bredvid Bishops Arms. Kanon!
Tror Partyworld gör det, Torggatan mitt i stan, kolla även på kemtvättar, Hanna creations på Nyg.
Nån sömmerska på djurgårdsgatan finns med.
Lycka till.
Tack!
1 Grevinnan skrev 2010-02-22 16:24:40 följande:
Samma otur som mig kanske. Trots att jag varit ensam kund i butiken har jag inte fått hjälp eller uppmärksamhet.
Finns en sömmerska i Valla och någon i gamla linköping.
Malla och Mojje skrev 2010-02-22 16:24:57 följande:
Malla och Mojje skrev 2010-02-22 16:24:57 följande:
OK! Har du möjlighet att inboxa mig namnet/företagsnamnet på sömmerskan i Valla? Vore jättesnällt! tack!
sök på gula sidorna annars. Hon (sömmerskan i Valla) går att hita där =)
Malla och Mojje skrev 2010-02-23 09:10:20 följande:
Åsa Stenmarks Design AB på+ Nygatan 41....fick höra hon va billig och kanooooon-
Trevlig helg xxxxx
Åsa Stenmarks Design AB på+ Nygatan 41....fick höra hon va billig och kanooooon-
Trevlig helg xxxxx
fick tipset av ägaren till misoui second hand, att jag skulle höra av mig till sömmerska Ewa Westerlund på telefon 131522 eller 0739567144. Hon har ingen lokal utan syr hemma(hon bor nånstans centralt sankt larsgatan tror jag) så hon har väldigt humana priser. riktigt duktig också vad det gäller just ändringssömnad fick jag höra:)Kan ju tänka mig att hon som privatperson dessutom har lite mer flexibla tider! har ju inte ringt själv än men litar på misoui:)