• CrazyL­ove
    Äldre 19 Feb 10:53
    1992 visningar
    5 svar
    5
    1992

    Lavendel, Silver & Vitt som färgtema!! Kom tips och ideer =)

    Min Sambo friade till mig på alla hjärtans dag och vi har bestämt oss för att vi ska gifta oss redan i sommar..såå jag har med andra ord en hel del att så i..
    Vi har bestämt att vi ska ha lavendel, silver och vitt som tema för det går så himla bra ihop ^^

    Så nu behöver jag er hjälp..vet att det finns andra trådar om just detta färgtemat men det hade verkligen underlättat att ha allla förslag i en och samma tråd annars är det ju lätt att maninte hittar dem igen =S

    Snälla hjälp mig med era tips och ideer på dukning, tärnklänningar m.m..

    Blivande fru ^^

  • Svar på tråden Lavendel, Silver & Vitt som färgtema!! Kom tips och ideer =)
  • Alexxx­i
    Äldre 19 Feb 10:55
    #1

    Gud va fint med dem färgerna säger jag bara!!

  • FiaLot­taoäls­klinge­n
    Äldre 19 Feb 11:23
    #2

    vad vill du ha hjälp med exakt? blomförslag, inbjudan?

    blommor: lavendel, prärieklocka (finns i creme och blåt/lila), vita rosor, allurerosor (blålila ljusa), cool waterros (också blålila)och mkt mer.

    tärnklänningar finns ju i mängder med lilblå toner, nog bara att botanisera bland klänningsbutikerna.

    inbjudningskort: finns massor av inspiration på panduro, ljunggrens pappershandel stockholm och i BT egna galleri, kolla!

    lycka till

  • ayle
    Äldre 19 Feb 11:26
    #3

    har lite bilder på pyssel och kläder i mitt galleri... har typ samma färger

  • Kandy
    Äldre 19 Feb 11:39
    #4

    Tips för dukning är att det finns silverfärgade servetter och stolsöverdrag m.m. att hyra från Festdetaljer.

  • Casmel
    Äldre 19 Feb 12:09
    #5
    Kandy skrev 2010-02-19 11:39:33 följande:
    Tips för dukning är att det finns silverfärgade servetter och stolsöverdrag m.m. att hyra från Festdetaljer.
    Det va ett bra tips

    Jag har något i mitt galleri då vi tänkt ha samma färgtema...
Svar på tråden Lavendel, Silver & Vitt som färgtema!! Kom tips och ideer =)