• Smilla82

    Hur bekväma är egentligen skorna?

    Jag sitter och klurar på om jag skall ta och beställa ett par skor från antingen Pernillas eller Matildas eller från något annat ställe. Saken är den att jag egentligen redan har köpt 2 par sandaletter som skulle kunna passa men som jag är väldigt orolig för om de är tillräckligt bekväma.

    Jag har ganska så lätt för att få ont i fötterna och skoskav och jag vill verkligen ha ett par skor som jag kan shaka loss till halva natten men som även är fina och med lagom hög klack. Så min fråga nu...hur bekväma är kina-skorna egentligen? Är det värt att beställa ett par och strunta i de jag redan har?

    Först tänkte jag ha ett par extra skor (låga) med mig men risken är ju då att klänningen blir för lång och att man då trampar på den. Är det någon som haft problem med kina-skorna? De skall även sitta ordentligt på foten så att jag inte halkar/trampar ur dem i en fartfylld bugg, så jag antar att vristrem är ett måste.

  • Svar på tråden Hur bekväma är egentligen skorna?
  • FiaLottaoälsklingen

    jag kan bara svara för mig själv men beställde tt par skor från Pernillas brud och de var ganska hårda tyckte jag. Fick tyvärr lämna tillbaka dem då de var för små men de var inte så mjuka som jag hade trott

Svar på tråden Hur bekväma är egentligen skorna?