• linda80li

BT-träff

Hejsan Flickor! Är ni alla gifta nu eller är det någon som skulle vilja träffas & prata bröllop!
    Jag heter Linda & planerar bröllop till den 4/12 - 04. Vi ska ha mysigt bröllop med en massa levande ljus!
    Har även en liten son på 3 månader, men jag kan träffas när som!
    Kram

• Svar på tråden BT-träff
  • Mia_putte

Bor i Jönköping
    Gifter mig 6 sep
    2 barn 9 år & 5 År
    Träffas gärna

Mia

• Hjärtat

Vi gifter oss i aug 2004 så för oss blir det ett 3-dagars sommar bröllop.

Jag är gärna med på en träff.

Hjärtat

• linda80li

Hejsan tjejer! Okej, när ska vi hinna med att träffas, Jaså du hjärtat du gifter dig oxå 2004, vilken kyrka om man får fråga hur långt har du kommit i planeringen? Maila mig!
    linda@habo.net

• FÖRVIRRAR

Hej Hjärtat

Vad roligt att du ska gifta dig augusti 2004, för det kanske jag oxå

• Miss W

Ska oxå gifta mig den 31/7 nästa år,
    Träffas också gärna

• Mia_putte

Vart?
    När?

Jag kan vardagar runt 18.00

Mia

• linda80li

Vad ska vi bestämma då tjejer? Jag kan oxå typ efter 18 när sambon kan ta över vårdnaden av sonen!

• Majsan80

Vart bor alla???
    Ska gifta mig pingstafton nästa år och går gärna på en BT träff. Har missat alla hitills..

• Mia_putte

Jag bor mitt i stan.
    Ett fik kanske?
    Dags att gå till jobbet.

Mia

• linda80li

Hmm man kanske skulle skaffa en maillinglista, är det någon som är intresserad av det?

• Leilaz

Kommer också gärna. Vi gifter oss 2 juli 2004. Vi bor på landet mellan jkpg och gränna.

• Leilaz

Vart har alla Jönköpingsbrudar tagit vägen?
    Gå in på mailinglistan och skriv in er så vi kan byta ideér m.m. och ev. träffas.

Mvh, en förväntansfull Jkpg:sbrud

• Majsan80

Träffas gärna om nåt blir i Stockholmstrakten!

• miamia2

Hej på er!!
    Jag bor i Tranås och skulle gärna vilja vara med på en träff. Jag och min sambo ska gufta oss någon gång nästan år det kommer att bli till sommaren eller efter där någon gång.
    Ni kan väl maila mig på
    muppmia2@hotmail.com

• nosslin

Hej på er!

Är kanske sent ute men jag undrar om ni har träffats ännu. Försökte ta mig in på maillinglistan men det gick inget vidare. Skriv gärna om ni ska träffas så hänger jag gärna med.

• Leilaz

Ingen mer som skrivit in sig i mailinglistan än! Vad besviken jag blir! Är det bara löst prat här eller?

Vad jag vet har det inte varit någon träff än men ser fram emot det om det blir av någon gång.

• Mia_putte

Jag har försökt att komma med i mailinglistan i över 1 månad men får aldrig något lösen

Fru Lönnbrant

Svar på tråden BT-träff