Andelle skrev 2010-02-15 20:34:48 följande:
[citat]
Tycker det låter ganska billigt för 18 h fotograferande. Ingår det några printar och ev album i priset? Efterarbetet på 600 bilder (de flesta fotografer jag tittat på erbjuder 100-300 bilder) tar ganska lång tid så timpengen är inte så hö
g.Vi kommer betala samma pris o vår fotograf startar runt 10.00 (eller när nu förberedelserna drar igång) och kör till midnatt. I priset ingår bildspel på nätet som gästerna kan gå in o titta på, en Coffee table book på 50 sidor, värd runt 2700:-, printar till ett värde av samma summa som boken, högupplösta bilder på DVD ca 200 st, 30 st tackkort och en
Oj vad dyrt, alltså ärligt, jag förstår inte att man lägger så mycket pengar på en bröllopsfotografering, då ska den vara jäkligt bra för det priset och inbilla inte mig att denna fotograf retuscherar 100 - 300 bilder!!! För det klarar man inte av. Jag är själv grafiskt utbildad och jag vet vilken tid det skulle ta. Frågan är om man vill framkalla de högupplösta bilderna utan retusch egentligen?? Men som sagt jäkligt nyfiken vilken fotograf ni valt verkligen. Vi själva fick tag i en superbra fotograf till ett mycket bra pris och vi i stort sett likadant i vårt paketpris som ni får (utan coffee table book då) men inte till det priset.