• say yes

Bytt är kul!

Hej!

Jag undrar om det inte finns någon tråd där brudar som bor i närheten av varandra kan hjälpas åt och byta tjänster ex.

Jag bor i Sthlm/söder och kan hjälpa till med brudsminkning. Jag skulle behöva hjälp med att till min brudbukett dagen före vigseln.

• Svar på tråden Bytt är kul!
  • nikkan68

Jag skulle kunna hjälpa till med bukett om du vill vad e d du behöver hjälp med den e det binningen el

• say yes

Åh vad bra! ja det är bindningen av buketten. vill gärna ha en droppformad bukett.rätt lik drottning silvias brudbukett. skall försöka hitta länk!

• say yes

oh super tack sockersmulan!
    nikkan68 - har inte bestämt datum än haha men snart vet jag

• nikkan68

vad hade du tänkt för blommor i

• say yes

vita, typ jasmine, pioner etc

• sockersmulan

Inga problem! Kul att kunna hjälpa till!
    say yes skrev 2010-02-15 15:54:33 följande:

oh super tack sockersmulan!nikkan68 - har inte bestämt datum än haha men snart vet jag
  • say yes

hmmm...fanns det ingen sån tråd där man kunde byta tjänster. jag är så säker på det...

• Emmz

Ah, det här gillar jag! Jag är grafiker och illustratör och kan byta mina tjänster (Design av inbjudningskort, placeringskort, monogram, festprogram etc.) mot någon som kan fixa hår. Nu är ju det på Gotland (7/8-2010) som jag ska gifta mig så chansen för att få napp är väl inte så stor :) Värt ett försök i alla fall!

• say yes

Ja alltså jag skulle ju gärna vilja ha hjälp med fler saker som jag kan byta mot brudsminkning på 2 h. 1h innan och 1h på själva dagen. I stockholm är en brudsminkning värd uppemot 1500 kr.

Typ lån av slöja, underkjol, stolsöverdrag, placeringskortshållare, caketopper, tårtställning och hjälp med layout av kort, inbjudningar och festprogram etc, Bukett verkar ju fixa sig

• Emmz

Kan även tänka mig att byta mot klippning/färg i Malmö nån vecka innan om det skulle finnas nån Malmöfrisör som vill byta :)

• Erese

Jag skulle verkligen uppskatta om ett LinyHopp par skulle vilja dansa ett nr eller två på vårat bröllop. som gentjänst kan jag ex. erbjuda magdanskurs för möhippan hemma oss er eller utomhus beroende på väder. Eller ge en hjälpande hand till de hemmagjorda inbjudningarna,plaseringskorten mm.

-Jag är också ute efter en sångare som kan spela en låt eller två under vigseln.
    -Dekor för 50-tals tema.

Jag är öppen för förslag :D

• say yes

jag kan absolut ge en hjälpande hand till placeringskort, inbjudningar, etc. om du bor i sthlmsområdet. Vad är det för dekor du är ute efter?

• Pepona

Vilken bra idé, att byta tjänster. Tyvärr har nog inte jag så mkt att komma med. Annars hade jag gärna bytt mot en brudsminkning. Kan däremot ge en hjälpande hand om du skulle vilja ha det....

• NiVi

Åh vilken kanonsida!

Jag har att erbjuda:
    -Bröllopstårtan + lån av tårtställning

Vill ha hjälp med:
    -Make up
    -håruppsättning
    -nagelförlägning

Bor i Uppsala

• say yes

åh, jag skulle vilja uppdatera den här tråden! Är det fortfarande brudar som är intresserade av detta?

Svar på tråden Bytt är kul!