Malla och Mojje skrev 2010-04-26 16:27:26 följande:
Hoppsan! Det alternativet fick jag inte ens! Va fasen! Och jag har redan beställt ju! Det måste ju bli mycket billigare ju! Är bilderna verkligen redigerade då? Så att du fått välja svartvitt eller "blek" eller färg?? Har du kollat vad det kostar att framkalla snygga 10x15-kort på nåt annat ställe? Menar du att 990:- inkluderar fotograferingen? I så fall är det ju helt sjukt! Jag betalar ju 1900 för fotograferingen, 2850 för 16 kort i ett album och om jag vill köpa alla bilder högupplösta kostar det 2400 kr extra....
Oj oj vilka skillnader det var på priset. I mejlet jag fick från henne skrev hon så här;
"Just nu tar jag 990 kr för en boudoirfotografering (ord. pris 1900 kr).
Jag föredrar att hålla till hemma hos mina kunder, eftersom det är en varm och trygg miljö. Vill man inte vara hemma, diskuterar vi igenom olika alternativ.
15-20 bilder levereras omsorgsfullt redigerade och högupplösta på skiva att framkalla som man vill. (Genom att låta mina kunder framkalla själva kan jag hålla nere priserna - kolla in crimson.se. Grymt bra sajt när det gäller framkallning.)"
Du har säkert fått betala Ord pris. Hon har nog ngn kampanj just nu där priset är hälften...men ändå jag skulle nog pratat med henne och höra vilka andra alt som finns.
Jag vill nog inte ha jättemånga bilder men det är ju inga problem att frankalla dom bilderna ngn annanstans och komma undan billigare. Finns ju massor av sånna tjänster på nätet!