Så många val
Suck.. Sitter här igen och letar klänningar som en tok. Inte bara till mig utan även till mina två tärnor. Och jag får panik.
1- Jag står verkligen med en fot på varje sida. Å ena sidan vill jag ha en enkel klänning som bara hänger ner och är så där vackert älvlik. Å andra sidan - tyll, tyll, glitter, spets, tyll och mer tyll.. Haha. Har provat klänningar sedan november men inte hittat rätt än.. Ska ner till Malmö i nästa vecka och se om jag hittar något där...
2 - Och så tärnorna. Jag tycker jag har hittat en mängd vackra klänningar till dem, men de dissar alla mina förslag. Men kommer de med egna förslag? Nej. Hur svårt är det egentligen? Jag hade personligen letat som en galning om jag fått ett sånt "uppdrag"
3 - Toastmastern (min bästa vännina) som så fint sa - jag bestämmer nog mina kläder en vecka innan eller så?.. Seriöst? Jaja, kanske jag som överreagerar?
Men när alla andra vänner letat klänningar sedan vi förlovade oss (ett år sedan) så kan man kanske tycka att de som ska vara med och planera och fixa bröllopet också borde bry sig lite?
Och det är bara 6 månader tills vi gifter oss. någon annan som har samma "problem"?
Suck - behövde bara få klaga lite på mina i-lands problem...