• Rosenquist

Här kan Du köpa second hand brudklänningar i Gbg!!!

Jag måste bara tipsa om en nyöppnad seconhandbutik för brudklänningar i Göteborg. Butiken heter Wedding By Camilli och ligger i hörnet av Karl Gustavsgatan/Engelbrektsgatan.

Butiken har ett stort urval av underbara klänningar - till mycket bra priser! Jag hittade min drömklänning här och vill tipsa andra!!! Man behöver inte alltid köpa nytt för att bli supernöjd!

• Svar på tråden Här kan Du köpa second hand brudklänningar i Gbg!!!
  • goth

De finns även väldigt snygga second hand klänningar på "Beyond Retro" som ligger i Topshop i Arkaden!

• Camilla13

Jag håller verkligen med om Wedding by Camilli!! Super gullig bröllopsbutik som är väldigt annorlunda mot alla andra bröllopsbutiker som finns i Gbg. Jag hittade massor med fina saker till mitt bröllop, och de har även massa fina presenter som nu står på vår önskelista!!

• MissMarilyn

Har Wedding by Camilli öppet på Lördagar??

• MissMarilyn

Någon mer som har tips om butiker i Gbg??

• Humlan66

Jättebra tips- MEN hur är priserna ?
    beyond retro är ju ganska dyra tycker jag

• prickigkatt

Vilket bra tips! Måste definitivt kika in det ser ju jättefint ut. :)

• Emelie02

Är det någon som vet om denna butiken, Wedding by Camilli, finns kvar? Försökte gå in på den länkade hemsidan men den funkar inte.

• MrsSilfverblad2b
    Emelie02 skrev 2012-10-13 16:46:58 följande:
    Är det någon som vet om denna butiken, Wedding by Camilli, finns kvar? Försökte gå in på den länkade hemsidan men den funkar inte.
    Den har tyvärr stängt!
    12-05-12
Svar på tråden Här kan Du köpa second hand brudklänningar i Gbg!!!