• B och H

    Sko med bling bling?

    Hej,

    Jag letar efter ett par skor med lite pling pling på, gärna vita. Nån som har något tips på butik? Nu är det mest stövlar överallt och det börjar bli dags att sätta längden på klänningen... gärna inte för hög klack då jag inte vill gå om min brudgum i längd men ändå lite... så att jag får fin hållning

    Tack tack!

  • Svar på tråden Sko med bling bling?
  • Greeneyes

    vad för skor har du tänkt dig? och vilken typ av bling? typ spänne eller strass över hela?

  • B och H

    Jag tänker mig ett spänne mitt på tårna eller på sidan, alterativt strass över skon. Jag kommer at ha glittriga smycken så jag vill att det ska matcha. Men jag vill helst att det ska vara en stabil sko vid hälen så att den är stadig när man går.

  • shakynose

    Det är ju väldigt lätt att blinga till ett par skor med lite glittersmycken annars. Om du hittar en enkel och skön sko som du kan gå i, men som inte har något bling alltså.

  • Angel2

    Hej har just suttit och tittat i en bröllopstidning och där fanns det en vit sko med lite bling =)

    En sko som heter moonstone kommer från Kik och kostar 1700kr

    Har du kollat på:
    Hm
    La redoute
    Bonprix
    Skopunkten
    Din sko
    Nelly.com
    halens
    have2have.se

    vet inte vad dom har men man kan ju titta =)
    Lycka till

  • Angel2

    oj den funkade inte med gå in på bröllopsguiden och sök på skor då kommer en lång lista med företag som säljer skor..

  • KatjaB

    matildasfest.com har på lagervaror och skor ett par skor som jag själv beställt en snarlik varanit av. Dessa är 2,5 cm hög klack och ett strasspänne på tån. Kollade igår, gå in där o kolla..

Svar på tråden Sko med bling bling?