• Superstarfia

Kört slöja?

Jag är på jakt efter en slöja som är nånstans mellan 50-60cm

är de nån som vet vart man kan hitta en?

• Svar på tråden Kört slöja?
  • Karolina A

Affärer som säljer brudklänningar brukar även ha tillbehör som slöjor, tiaror, skor och väskor.

• Superstarfia

Karolina A skrev 2010-02-03 20:48:12 följande:

Affärer som säljer brudklänningar brukar även ha tillbehör som slöjor, tiaror, skor och väskor.
    Ja men inte en sån kort som jag vill ha.. och sen är dom mycke dyrare i butik än på nätet...
  • stellastella

Jag har två bilder på en kort slöja i mitt galleri, är det något liknande den som du är ute efter?

• HappyE

Köpt en kort slöja på e-bay, tror säljaren hette cutebrides. Betalar 123 kr inkl frakt, den är på väg med posten nu.

• Elyelle

Det brukar ga bra att forkorta slojor. Kop en sloja du gillar och ta den till en sommerska, sa far du den langden du vill ha.

Om du bryr dig om kvalitet och utseende, bor du shoppa i brudklannings affare. Jag har markt stor skillnad pa kvalite pa olika sorters slojor. Manga brudklannings affarer har fin kvalitet pa sina slojor. De gar att anga helt slata och fina. Jag har kompisar som har bestallt slojor fran e-bay och de har varit av lite samre kvalitet, sa de gick inte att fa slata.

Svar på tråden Kört slöja?