• viktoriachristian

Någon som har en bra fotograf att rekomendera!

Äntligen börjar alla bitar falla på plats!

Men hur gör man med fotograf?

Tänkte ta porträttbilder före vigseln. Men vill gärna ha proffessionella bilder från vigsel och fest också!

Har någon använt fotograf under en halv dag eller mer. berätta!

Någon som har tips på bra fotografer i närheten av Kungsbacka/lindome/mölndal/Landvetter?

21 Augusti 2010

• Svar på tråden Någon som har en bra fotograf att rekomendera!
  • Bubo

say yes skrev 2010-02-03 11:07:49 följande:

jag vet en som säkert kan ta sig dit, jätteduktig. Kari jantzen. www.karijantzen.com tror jag det är.
    ÅHHHH !!! Vilka underbara bröllopsbilder det fanns på hemsidan.
  • say yes

oj, måste glömt att det inte fanns "bröllops"bilder på sidan men jag har själv bokat henne till stora högtidsdagar och vet att hon fotat bröllop. Jag tänkte bara tippsa för när jag såg fotona vi fått från min kompis bröllop blev jag så imponerad och tänkte "hon skall fota mig!!". Sen såg jag de på hemsidan och tyckte de var väldigt fina. kollade sen in namnen bland hennes "clients" och blev imponerad.

• say yes

och nej jag vill inte göra reklam, jag vill bara hjälpa till!

• Rikeriksson

Jag kan rekomendera att kolla på www.brollopsfografer.com. Det finns hur många proffsiga fotografer där som helst. Vi har hittat vår fotograf där.

• annab10

Kolla med studiomix.se, supertrevliga att ha och göra med och inte så fasligt dyra heller. Våra bilder finns på den hemsidan om ni vill titta.

Svar på tråden Någon som har en bra fotograf att rekomendera!