• tessomac

    Morgongåva till honom

    Vad ska ni ge i morgongåva till er blivande man? Jag behöver lite tips.

  • Svar på tråden Morgongåva till honom
  • Sebastiána

    Nej, någon morgongåva blir det inte. Det känns som en onödig utgift och det är ändå så mycket andra presenter och överaskningar då. Jag tror att vi tar det på ettårsdagen istället!

  • NightElf
    dreamlife skrev 2010-03-08 18:42:33 följande:
    Hmm...blev glad över idén med MotoGp. Hade varit kul att ge honom det, och jag tycker också att det hade varit roligt att kolla på det.Gick genast in och kollade på det och insåg att vi är ju inte ens i landet när detta går av staplen =( besvikelsen är total...Är det fler som har lite koll på motorsporten och har fler ideér och förslag? Vet att man i Malmö kan köra dragster, vilket ju också är en kul grej....
    Moto GP går i flera länder, under en ganska lång tid, 11 april-7 november. Var du inne på www.motogp.com? Annars finns det ju företag som gör specialresor till sportevenemang. På deras hemsida kan man ofta välja vilken typ av sport man är intresserad av så får man hjälp med resa, biljetter och boende.
  • Fågelfröken
    MiaCia2010 skrev 2010-03-09 12:22:42 följande:
    Läste nånstans att det går att hyra vinrader i olika länder som Frankrike, Italien och Spanien från 1000 kr/år. I köpet ingår sex flaskor vin som man får hemskickat (tror även att man fick döpa vinet själv). Detta ska min blivande man få, som är mat och vinintresserad.
    Var hittar man mer info om detta, tror det skulel passa perfekt även till min mb2!
  • KatjaB

    finns olika, dinavingårdar tror jag nåt hette. Det jag är inne på är hyravinrader.se, där ingick vin också, vilket det inte gör i de flesta andra som jag kollat på. Har precis mailat för att få veta mer.. vill gärna vet vad för slags vin det är, en merlot kan ju smaka på många sätt.


    Fågelfröken skrev 2010-03-21 09:56:49 följande:
    Var hittar man mer info om detta, tror det skulel passa perfekt även till min mb2!
  • lillalyckan

    Jag funderar på att göra en tatuering med hans namn som han får se första gången när det är dags för morgongåva. Ja, jag vet att de flesta har åsikter om att man inte sk tatuera in nåns namn mm men jag vet att han skulle bli superglad och det är det viktigaste!

  • glace a four

    jag ska hitta en klocka till honom och gravera in mitt namn och någon fin kärleksförklaring på den. känns kul med något han har glädje av varje dag en lång tid framöver

  • HappyE

    Det blir en secret box - två flugor i en smäll, ego-kick för mig och uppskattad present för honom ;)

  • lillalyckan

    Så tänker jag också, en present både till mig och till honom Oj oj jag kommer att vilja ge en massa morgongåvor, som vanligt kan jag inte välja när det kommer till presenter, vilket är varför jag alltid blir ruinerad runt jul


    HappyE skrev 2010-03-21 18:02:33 följande:
    Det blir en secret box - två flugor i en smäll, ego-kick för mig och uppskattad present för honom ;)
  • KatjaB

    jag tror jag bestämt mig nu iallafall, dels blir det hyra av en vinrad ett år, och så blir det en snusdosa i tenn med en inskription på. Min älskling är en snusare, så tänkte att det passar honom bättre än en klocka som jag vet att han aldrig skulle ta på sig, och smycken är inte hans grej

  • 1 Grevinnan

    Jag har med funderat på en vingård i typ Frankrike, en kollega till mig fick det i bröllopspresent av vänner, Kul idé de får ett par flaskor vin som det står Söderberg på. Men man vet ju inte vad vinet smakar såklart, men en kul idé är det verkligen. Måste kolla upp det mera!

    Är en såkallad "secret box" alltså foton på mig i olika positioner, lite halvsexit alltså eller? Ska man gå till en fotograf och posera i underkläder eller... törs man det, men lite kul skulle det ju såklart vara! Ungefär vad kostar en sådan fotografering??

  • fryser

    har oxå tänkt på en secret box men det finns en sak som håller mig tillbaka o det är kommer det verkligen att hålla som minne resten av våra liv? ett smycke håller men han är ingen smycke kille. så svårt ju..

Svar på tråden Morgongåva till honom