• Jessic­a87
    Äldre 30 Jan 20:47
    2046 visningar
    7 svar
    7
    2046

    Blå, Lila, Vitt?

    Går de färgerna ihop?
    Två tärnor ska ha blå "turkos" klännigar så tänkte att då temat förgen kan ju vara så? eller kan tärnorna ha andra fäger som inte tillhör temat?

  • Svar på tråden Blå, Lila, Vitt?
  • Bluebr­ide
    Äldre 31 Jan 14:41
    #1

    haha samma färgtema som jag. Min tärna kommer ha en lila klänning, själv har jag en vit/blå klänning, gubben kommer ha ljusblå slips och väst och sen ska jag få marskalken att fixa lila väst och slips, han är bara dålig på att höra av sig

  • Jessic­a87
    Äldre 31 Jan 14:57
    #2

    Okej=)
    Det låter fint ju=) Våra favo färger är just lila occh blå så jag har tänkt på det länge=)

  • Bluebr­ide
    Äldre 31 Jan 15:09
    #3

    ja, vi båda älskar blå och eftersom jag har fått tag på lila snäckor (insidan) så vill jag ha lila i temat också, jag älskar även lila. Vitt kommer ju med vilket fall som helst.

    Klart dina tärnor kan ha turkosblå klänningar, man kan ju ha olika skiftningar. Själv tänkte jag bara ha ljusblå och ljuslila men märkte att det funkade inte så nu är det blå, lila och vit.

  • Framti­daFruS­andber­g
    Äldre 1 Feb 20:32
    #4

    Mina tärnor har en färg som egentligen inte ingår i vårt färgtema (men som anknyter till höst, som är det övergripande temat iaf) för de passade inte i några av färgerna

  • Jessic­a87
    Äldre 7 Feb 18:48
    #5

    Okej, Brudnäbbarna skall ha sjömanklännigar=)

  • Bluebr­ide
    Äldre 8 Feb 13:09
    #6

    Nä, det kommer inte i mina ha i alla fall. Äldsta kommer ha en lila klänning och min tjej får vi se vilken klänning hon kommer i

  • Jessic­a87
    Äldre 17 Feb 14:03
    #7

    Nu har vi ändrat tema, vi skall nu ha svart lila och vitt brudtärnorna två av dem skall ha ljusblåa klännigar den tredje vet jag ej ännu. Vi tänkte ha lite rock tema...
    Mina brudnäbbarna skall ha sjömansklännigar för att jag tycker att det är så fint=)

Svar på tråden Blå, Lila, Vitt?