• pettan

    Någon som har köpt denna?

    Någon som har köpt denna men som inte ska ha den kvar?

    Behöver en i stl 38 till min tärna!
    Min ena hann köpa men när den andra skulle göra det samma så fanns den inte kvar! En chansning jag vet, men tänkte det är lika bra att kolla!

    www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=61&sort=0&dir=1

  • Svar på tråden Någon som har köpt denna?
  • annaochmias

    Två tips:

    På Haléns-sidan är det länkat till en blogg och tjej som har köpt den klänningen. Kolla med henne vilken storlek hon köpt och om hon kan tänka sig att sälja den till dig.

    www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp

    Om du inte får köpa den av henne och om ingen svarar här så testa en ny tråd fast skriv mer i rubriken så att folk vet mer vad det är du är ute efter.

    Lycka till, hoppas ni får tag på den!

  • duckling

    annars kanske du kan höra av dig till halens? min kompis och jag fann en fin brudtärneklänning på halens innan jul, innan vi ens börjat tänka på att beställa hade den såklart försvunnit - för att sedan mystiskt nog dyka upp igen typ en månad senare. då chansade vi vilt och beställde fyra stycken, som tack och lov passade bra på alla.

    har ni tur kanske den dyker upp igen! mycket snygg klänning förresten...

  • pettan
    duckling skrev 2010-01-27 00:45:27 följande:
    annars kanske du kan höra av dig till halens? min kompis och jag fann en fin brudtärneklänning på halens innan jul, innan vi ens börjat tänka på att beställa hade den såklart försvunnit - för att sedan mystiskt nog dyka upp igen typ en månad senare. då chansade vi vilt och beställde fyra stycken, som tack och lov passade bra på alla.har ni tur kanske den dyker upp igen! mycket snygg klänning förresten...
    Ja jag hoppas den kommer in igen! har dock mailat och de svarade att de inte väntar in flera leveranser av den klänningen!
Svar på tråden Någon som har köpt denna?