• grönrosavit

åhh snälla hjälp mig med färger...

Har verkligen fått tag på min drömklänning vit med ljusgröna brodyrer i jätte fin. Min man kommer ev. ha en vit kostym samt gröns slips som i brodyren i klänningen och vår lille son. Funderar nu över min lilla näbb har köpt en tärnklänning till henne som tyvärr är för stor, kan ev lägga upp den men d är en liten tjej o klänningen sitter inte så bra på henne. hade från början tänkt o ha ljusrosa klänning till henne och ev. vita o rosa rosor i min bukett. allt i festlokalen går i vitt och svart. blir d för mycket blandning m rosa klänning till lilltjejen? snälla säg vad ni tycker hjälp mig

• Svar på tråden åhh snälla hjälp mig med färger...
  • Alexxxi

Allt är ju såklart en smaksak jag hade hellre låtit henne ha antigen en helvit klänning än rosa. Lycka till =)

• grönrosavit

måste säga den klänningen jag har till henne är samma gröna som jag har i min klänning står i valet o kvalet om jag ska lägga upp den i stället.

• Alexxxi

Jo men då så:) lägg upp den istället, uppfattade det som att den ändå inte skulle sitta fint på henne även om den läggs upp=)

• mariefarah se

Om du ska ha rosa rosor i din bukett, så blir det jätte sött om din lilla flicka har en rosa klänning. Det blir fint att blanda rosa och grönt, det ser somrigt och fräsht ut. Ni kan ju även ta upp något mer i rosa, kanske i din sminkning,någon ljusrosa ögonskugga tex.
    Att ni ska ha svart och vitt i lokalen stör inte erat klädval.

Svar på tråden åhh snälla hjälp mig med färger...