• Fröken Skruttis

    Svart och vitt tema...för tråkigt?!

    Vad tror ni om svart och vitt tema?! För tråkigt?!
    Ska man slänga in en annan färg oxå?

  • Svar på tråden Svart och vitt tema...för tråkigt?!
  • frupuh2

    vi ska ha svart och vitt. Jag tycker det är super snyggt och stilrent.

  • Fröken Skruttis

    Vi ( LÄS jag)..tänkte ha svart,vitt och rosa..men min blivande
    gillar INTE rosa..så det var kört..;) Funderar på rött. Men jag tycker nog att det är ganska snyggt med vit klänning,well...inte kritvit..men vit klänning,vita blommor och
    sötvattenspärlor i håret. Min sambo ska ha en svart Tiger kostym med vitt till...kan väl vara snyggt?!

  • Hemlig2009

    Vi hade svart, vitt och silver. Dock blandades cerise in på bröllopsdagen i blommor och näbbklänning. Men alla kort samt dukning gick i svart-vitt. Blommorna på borden fick ge lite färg.

    Finns bilder i galleriet.

  • 091205

    Vi hade svart vitt silver och lite lite rosa detaljer Blev super!

  • Cltsp

    Vi hade mycket svart och vitt, tycker inte alls att det var tråkigt. Iof sig hade vi en del turkost också :)

  • KatjaB

    vi har lite rosa detaljer för att min sambo ville få in lite mer färg, men jag gillar även bara svart/vitt.. tycker det är snyggt

  • iloveyouthree

    vi skulle ha bara svart och vitt men nu har min blivande å¨ngrat sig och vill ha med ljusrosa också

  • AKraft

    ÅÅÅÅÅhhhh...Kör på svar och vitt. Vi gifte oss i sommras och hade just svart o vitt som tema. Min man är adopterad från Indien och jag är blond så det blev så naturligt för oss...och det blev så underbart. Stilrent, enkelt men elegant och man kan få in mycket värme i detta tema också.
    Kör på svart o vitt!

    Lycka till.

  • Anna Drott

    Svart, vitt och mörkrött tycker jag. Men annars räcker det med svart och vitt tycker jag. Inte alls tråkigt.

  • Lindahl

    Vi kör på svart, vitt och silver då vi gifter oss till nyårsafton så passade det perfekt...

  • marriedwithchildren

    Svart och vitt är ju super fint ... stilrent och snyggt! Men det kan nog bli ännu finare om man lägger till någon färg i detaljer. Kolla på den här inbjudan, som vi funderade på till vårt bröllop (fast vi valde tillslut en annan) ... www.printswithwings.com/cardview.asp&Page=1&CatID=36
    Den finns i ett gäng olika färger, kanske kan ge lite inspiration. :)

Svar på tråden Svart och vitt tema...för tråkigt?!