Göra med ex??
Hej!!
Jag undrar hur ni har gjort som har barn från tidigare relationer?? Har ni bjudit dem på bröllopet? Tacksam för svar
Hej!!
Jag undrar hur ni har gjort som har barn från tidigare relationer?? Har ni bjudit dem på bröllopet? Tacksam för svar
barnen eller ex:et?
Har man barn från tidigare förhållanden tycker jag det är självklart att de ska få vara med när man gifter sig.
Sen när det gäller själva exet så beror väl helt på vad man har för relation till exet idag, om man är vänner osv. Sen tycker jag att man även bör kolla med den man gifter sig med om det är ok att exet kommer. Kan ju vara lite känsligt. Jag tycker inte man ska bjuda exet enbart för att man har barn tillsammans om man i övrigt inte har någon relation till varandra.
Mina barn ska självklart vara med på bröllopet och även på några av bröllopsfotona. Jag vill inte bjuda deras pappa och hans nya fast vi är ok vänner. Men jag har tänkt anlita han till att hämta barnen sen på kvällen ;)
Jag tror inte att något ex tar illa upp över att inte bli bjuden, bättre att ha dem som barnvakt på kvällen. Vi har barn sedan tidigare och tänker låta barnen vara med under förberedelser, kyrkan och middagen. När det sedan blir dans så får de gå hem med barnvakt eller åka till deras andra föräldrar..
Barnen ska självklart vara med.. Jag tänkte mer på deras pappa. Tänker lite som sun moon, att även fast vi är vänner så får dem stanna hemma. Ville bara se hur ni gjort!!! tack för svar =)
Mitt ex o hans tjej bjuds, sedan är det upp till dem att tacka ja.