billig klänning till brudnäbb
Vet nån en bra sida på nätet där man kan beställa riktigt billiga klänningar till brudnäbbar?
Vet nån en bra sida på nätet där man kan beställa riktigt billiga klänningar till brudnäbbar?
E ja som e för bekväm av mig!! :)
vet du hur man går till väga genom att beställa direkt av dom?
Jag mailade och frågade om dom kunde göra min specialdesignade klänning och jag fick svar tillbaka om att jag skulle skicka bilder.. och sen fick jag rita på bilden vad det var jag skulle ha ändrat. Så i mitt fall så Tog jag en färdig design på klänningen och ritade vart jag ville ha mina blommor av dit sydda pärlor och bilden av min dotters klänning ritade jag i vilka av blommorna jag ville ha.
Tror allt som allt blev det en 20 mail fram och tillbaka just för att få det perfekt..hon dubbelkollade mer än 3 gånger just för att vara på den säkra sidan med både färger, mått och detaljer :D Så petnoga är dom för att inte göra några fel.
Jag tog en snabb bild med mobilen igår där båda klänningarna finns med..lägger upp den i galleriet på en gång. Orkade inte släpa fram systemaren och ladda batteriet hihi :D
Skicka pm om det är något mer du undrar över så får vi se om jag kan hjälpa dig.
Jag köpte den här till vår blivande brudnäbb, Lindex 299:-
www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx
Visst får du fråga det ;)
Brudklänningen gav jag 2300:- för men nyss hittade jag samma design för runt 700:- på ett annat ställe *morr*
Den vita special omgjorda klänningen betalade jag 1100:- för.
Nej precis..och ändå så tycker jag att jag valde en av dom dyrare klänningarna som fanns ;) Finns allt ifrån 600 och uppåt :D
Brudklänningen mailade jag in ett foto och frågade varför den inte fanns kvar på sidan..den hade utgått ur sortimentet men fick svaret att dom kunde sy upp den ändå. Den andra klänningen Mailade jag bara och frågade om dom kunde göra om klänningen och förklarade hela vägen hur jag ville ha den, tog kort på dotterns klänning på själva detaljerna och ritade i paint just vilka blommor jag ville ha. Är dom osäkra på hur man menar så är dom snabba på att fråga hur man menar.
Brudklänningen hade jag sett på deras hemsida tidigare men sen letade jag som en galning när det väl började närma sig att beställa..
Den andra klänningen har den butiken som jag beställde ifrån.