Underkläder - funkar en sådan här "BH"?
En sådan här "klister-BH" - är det någon som provat det?
Kan det verkligen fungera?
www.unique-vintage.com/black-nude-floral-invisible-p-3599.html
En sådan här "klister-BH" - är det någon som provat det?
Kan det verkligen fungera?
www.unique-vintage.com/black-nude-floral-invisible-p-3599.html
Oj, jag har ingen aning!
Däremot finns det ju sådana där free bra's: www.freebra.se/ som också finns på bland annat Twilfit, tror jag. Min kompis brudtärna hade en sån på deras bröllop och hon var jättenöjd!
Problemet med free bra's är att de är små i storlekarna, så om man har lite större bröst så passar de inte. Jag kan tex inte ens ha deras största storlek (D) trots att jag normalt har C-kupa i s.k. "vanliga" BH:ar.
Det finns ju sådan brösttejp också, men det vet jag ingen som provat så där kan jag tyvärr varken säga bu eller bä, precis som med den som du länkat till.
Ytterligare ett tips kan vara att kolla upp Change på www.change.com/se/bh_guide/ där de har något som kallas för Stay Up-BH. Det tipset fick jag från en kurskompis som hade en sån till sin axelbandslösa klänning på sitt bröllop. De var jättebra, enligt henne, men det beror nog också på hur låg klänningen är i ryggen!
Lycka till!
Freebra som föregående talar om har jag och den fungerar utmärkt (iaf på A-kupa) :)
Jag har ganska många Stay Up-BH hemma i olika varianter som jag tycker fungerar bra (har c-kupa). Ska prova någon/några jag har hemma ihop med klänningen för att se.
Det som kändes intressant med "klister-BH'n" var att den nog är väldigt tunn och definitivt inte ger något "utput" på klänningen.
Jag är mest nyfiken för att se om någon vågat ge sig på det.
Undras om det känns som att dra av plåster när man ska ta av den!?
Bröst tejp gör helvetiskt ont att dra av. Tänk ett stort plåster som ska ryckas bort. Bröstvårtorna gillar det inte.
Hade sådan på skolbal för länge sedan. Inget att rekommendera på brlööpet kanske.
Jag har testat brösttejp och jag tycker att den fungerar bra. Har D-kupa och ganska fasta bröst. Tycker inte att den gör speciellt ont att ta av men det är svårt att få den snyggt och inte synas om man har urringning fram men till klänningar som bara är djupt ringade bak kan jag rekommendera brösttejp.
Är okså nyfiken på någon typ av freebra, finns det någon som funkar på lite större bröst?
Glömde skriva att "bh:n" på länken ser ut typ som brösttejpen jag provat.
Free-bra funkar perfekt för mig, men jag kommer nog att ha en halterneck på dagen B eftersom jag ska ha en sådan klänning.
Om det funkar eller ej beror ju på vilka förutsättningar man har. Har man en nätt och fast byst funkar det ju bättre änom man har en tung hängbyst.