• MariePhilip

Silvriga skor?

Var kan jag hitta silvriga skor? antingen ballerina eller med en liten klack..

mycket tacksam för hjälp

• Svar på tråden Silvriga skor?
  • Kribban

Hos Matildas fest får man välja färg, form och klack själv. Massor med fina modeller och hittar man inte en som är perfekt kan man plocka ihop delar från olika skor så att de blir det... Servicen är dessutom kanon, ingen ting är omöjligt! Dessutom är de inge dyrt, väljer du en befintlig modell (valfri färg och klackhöjd) så kostar de 450:- och plockar du ihop en egen kortar de 550:-

• cajeli

En bra skosida på nätet är brandos.se. Där kan man hitta många olika skor, såg senast idag ett par silvriga som var mycket snygga. Lycka till!

• 0Maria0

Pernillas brudbutik har också så att man kan pula ihop sin egen, eller mindre modifikationer på befintliga modeller (klackhöjd tex). Jag har beställt därifrån, men inte fått dem än, så jag vet dock inte exakt hur de är!

• MadeleineA

Jag letar oxå silvriga skor..Tack för tipsen :)

• 29maj2010

Har för mig att Pernillas brudbutik finns att besöka utanför Sthlm? Har för mig jag läst butiksadress på hemsidan men hittar den inte nu. Har de bara internetförsäljning nu?

• 0Maria0

Jag har för mig att jag läste att hon flyttat från Sthlm till Skåne nu, Vellinge om jag inte minns fel? Har för mig att hon haft "öppet hus" nu innan jul, tror att det var några brudar härifrån som var där!

• Kribban

Fick min skor från Matildas igår (visserligen inte silvriga men man får ju välja färg själv där) Är otroligt nöjd, de sitter som en smäck och jag är glad att jag följde Mejans tips om att gå upp en halv stl. de blev som sagt perfekt! Kan varmt rekomendera er att gå in på hennes sida och kolla....

• penkehenke

Beställde också från Matildas i Sundbyberg. De är lite små i storlekarna. Jag fick dessutom fel storlek skickad till mig först, så det blev några vändor extra till butiken, men Mejan är väldigt serviceminded och jag hade gott om tid så jag är supernöjd med mitt val av skor :)

• happytoaster

Bianco brukar ha mettalfärgade skor, top shop brukar ha fina ballerina.

Svar på tråden Silvriga skor?