• Mamsellen på smällen

    Vårt vinterbröllop den 9/1-10 Helt underbart...

    Nu är jag gift!
    Å vilken underbar dag vi hade. Minus 26 grader ute, helt strålande solsken och det gnistrade i snön. Vigseln var rörande och romantisk. En av våra kompisar hade skrivit en låt till oss som hon sjöng i kyrkan, inte ett öga var torrt. Så underbart fantastiskt!
    Efter vigseln åkte vi en vit cadillac till festen, där väntade alla och borden var uppdukade så fint! Vi var 42 sittande gäster och alla hade så skoj! Maten och servicen på restaurangen var toppen. Många tal, telegram och en massa överraskningar hanns med. Tårtan såg inte ut som vi hade beställt, men gör inget eftersom den smakade himelskt.
    Efter tårta och presentöppning dansade vi till vår låt, By your side med Sade, efter det blev det ordentligt röj på dansgolvet. Allt i baren tog slut, min man köpte den sista cidern som fanns kvar vid 1-tiden precis innan baren stängde. Tyvärr varade festen inte så länge för min del, jag drack lite för fort och lite för mycket, så jag somnade vid tolv... Lite arg på mig själv för det...
    För de övriga hade festen hållit igång till 4.30 och det var många skratt hela kvällen. Många har sagt åt oss att det var det trevligaste bröllopet de varit på. Bra betyg!
    Hade en helt underbar dag, skulle gärna göra om den igen!
    Ni som ännu inte gift er, och väntar på ert datum; Jag är avis på er eftersom ni har så mycket roligt och underbart att se fram emot!

    Bilder kommer senare.

  • Svar på tråden Vårt vinterbröllop den 9/1-10 Helt underbart...
  • iregnet2010

    åh låter ju underbart och att kämpa på till 12 tycker jag ändå är godkänt!

    Stort grattis!

  • varelse

    Stort grattis till dig! Vad härligt!!

    Först tänkte jag: "Men hallå? 2010 har ju börjat än!".. snacka om att man är lost såhär i början av ett nytt år. Och då skrev jag ändå dagens datum senast idag... haha.

    Säg till när bilderna kommer!

  • Sessibo

    Meeen gud så vacker du va =)
    Super fina bilder verkligen

  • varelse

    Jag håller med föregående talare!

    Många vackra bilder på ett vackert par.

  • Mamsellen på smällen

    Får man gifta sig en gång till?
    Saknar planeringen och vill så gärna ha tillbaka vår bröllopsdag! Allt var ju så perfekt!

    Nej, dags för att börja planera nästa stora fest; min 30-årsfest som ska äga sum i sommar. Kanske inte riktigt samma sak som ett bröllop, men en välplanerad fest blir ofta väldigt rolig.

Svar på tråden Vårt vinterbröllop den 9/1-10 Helt underbart...