• lyckans lycka

vart köpa korsett?

någon som vet vart man hittar bra vit korsett i gbg?
    va ligger dom på för pris?

• Svar på tråden vart köpa korsett?
  • MhjärtaE

www.conifer.nu

den här lilla butiken ligger i Partille...det kanske kan vara nåt
    jag köpte min korsett därifrån jag hade på mig på bröllopet...min andra köpta korsett från den firman... )

• lyckans lycka

vart ligger denna butik?

MhjärtaE skrev 2010-01-06 09:48:31 följande:
    www.conifer.nuden här lilla butiken ligger i Partille...det kanske kan vara nåtjag köpte min korsett därifrån jag hade på mig på bröllopet...min andra köpta korsett från den firman... )
  • WoMyN

Korsetten som ligger i Kungsportsavenyn, typ vid Lagerhaus, har båda torsetter och riktiga korsett. Det riktiga kostar dock 3000,-.

• lyckans lycka

oj 3000:- skulle jag aldrig lägga på en korsett för en dag!

• MhjärtaE

lyckans lycka: exakt adress vet jag inte men telenr o all annan info finns på deras hemsida...

• sara P

ett tips om du inte hittar någon billig korsett i gbg är www.divinityred.se dom har rea nu också på den. Fast det finns bara en storlek i lager, M.

• mariefarah se

Nu minns jag inte namnet på butiken, men det ligger en korsett/Bh butik inne i ARKADEN, bredvid Gallerix, kolla där :). Även Prickig katt kan ha några korsetter.

• annaochmias

På onsdag ska jag till Of corset is-butiken i Stockholm (www.ofcorsetis.se) och köpa en av deras korsetter. De säljer endast äkta korsetter med ordentliga skenor och snörning som kan minska midjemåttet med upp till 20 cm!

Svar på tråden vart köpa korsett?