• Korallbruden

IKEA säljer champangeglas för 1,5 kr/st.

Ville bara tips om att ikea säljer champangeglas 6 st/9 kr till familymedlemmar fram till 30/12. ( istället för 39kr för 6 st. Max 2 pack per kund men vi köpte 17 st... det var ingen som sa något. Det blir 1,5 kr per glas.

Tänkte att det kanske är fler som var intresserade .

• Svar på tråden IKEA säljer champangeglas för 1,5 kr/st.
  • MariePhilip

Låter ju kanon! Vilket ikea var du på?

• Korallbruden

IKEA i Barkarby/Stockholm.

• Korallbruden

Dom hade en annons i DN idag så det borde finnas hos alla.

• JBB

Även jag har köpt glas idag, vi var inte medlemmar innan men det gick snabbt att fixa till ett kort på Ikea. Köpte med mig 17paket glas hem, det var ingen som sa något om "bara två pack per person" så skynda er ni andra också.

Och Tack Korallbruden för att du skrev tråden, jag hade precis dagen före kontaktat kundservice på Ikea och frågat om dom skulle sälja ut glasen och dom hade inte fått någon information om det enligt tjejen jag pratade med. Jag hade faktiskt gett upp hoppet om billiga glas och hade tänkt satsa på 5kr glas när jag såg din tråd.

• MariePhilip

jag o fästmannen ska åka till ikea så fort han kommer hem, hoppas vi också får tag i så många vi behöver o att ingen säger ngt! behöver bara 10 paket. Håll tummarna =)

• MariePhilip

Vi fick tag i glasen o lakan/dukar, hittade även ljustakar som både kan användas till vanliga ljus o värmeljus, supernöjd!

• Allez

Ja just det, de kör nog den där riden varje år till nyår. Fast förra året tror jag de kostade 6 kr för 6 st. Oavsett, ett mycket bra köp.

• ar100522

Köpte 24 glas förra året och hoppas att min svägerska har fixat 24 till - till alla vuxna i alla fall!

• Blivandefrueriksson

Vi har med köpt.. så jönköping har rean med.. dock gick jag på att man bara fick ta 2 pack,,, f***n med.. men morsan, mormor och jag och sambon har köpt så vi fick ihop endå..

• Korallbruden

Vad glad jag blir att kunna hjälpa till

med vänlig hälsning

Korallbruden.

• Per och Rebecka

Tack Korallbruden!
    Vi har också varit i Barkaby och köpt på oss. Nu ska vi bara hitta en lämlig plats att förvara 16 kartonger med glas fram till augusti i år...

• Blivandefrueriksson

Är det ännu rea på glasen?

• Trollmor 86
    Blivandefrueriksson skrev 2009-12-30 21:45:00 följande:
    Vi har med köpt.. så jönköping har rean med.. dock gick jag på att man bara fick ta 2 pack,,, f***n med.. men morsan, mormor och jag och sambon har köpt så vi fick ihop endå..
    [/citat]

Konstigt... vi köpte våra i jönköping med, betalade i självscannings kassorna och när vi scannade in alla glasen så var det inga problem alls med att ta fler än 2 förpackningar. Vi fick alla våra för 9kr/st.
    Blivandefrueriksson skrev 2010-01-02 20:01:20 följande:
    [citat]
    Är det ännu rea på glasen?
    Tror inte det.. Tror det endast var den 29 o 30december som rean gällde glasen
  • Blivandefrueriksson

ok tack tror endå jag har så det räcker

• Blivandefrueriksson

rusta ha för 5 kr styck. men det är bara 9 kr billigare än ikea vanligtvis så ingen större skillnad.

• Megi

Även vi köpte glasen =)Vi köpte 28 pkt =) Pratade me personalen och vi fick lov att köpa så många, vi att det var bröllop på G! Så nu har vi gott om glas..

Svar på tråden IKEA säljer champangeglas för 1,5 kr/st.