• ade

Vigsel Karlskrona

Funderar på att ha själva vigseln i Galionshallen i Karlskrona. Vet att andra haft detta och efterlyser nu berättelser om upplägg och bilder för att få lite inspiration. Även tacksam för andra förslag på platser för vigsel (inomhus) i Karlskrona med omnjed.

• Svar på tråden Vigsel Karlskrona
  • BlomAnna

Drottningskärskastell kanske?

• Blommamman

Hej,

Vi gifter oss på Drottningskär i sommar.
    Själva vigselakten blir i Riddarsalen... (såååååå vacker miljö), Middag blir i de gamla krutlagren... och vi kommer att avge vigsellöften till varandra på knondäck med havet i bakgrunden... i något som ska lika solnedgång...

Märks det att jag är nöjd? ;)

Med hyrd båttaxi (kostar rasande lite jämfört med många andra transportsätt) får vi dessutom en trevlig upplevelse för gästerna på flera sätt...

Lycka till

• BlomAnna
    Blommamman skrev 2010-01-14 12:07:28 följande:
    Hej,Vi gifter oss på Drottningskär i sommar. Själva vigselakten blir i Riddarsalen... (såååååå vacker miljö), Middag blir i de gamla krutlagren... och vi kommer att avge vigsellöften till varandra på knondäck med havet i bakgrunden... i något som ska lika solnedgång...Märks det att jag är nöjd? ;)Med hyrd båttaxi (kostar rasande lite jämfört med många andra transportsätt) får vi dessutom en trevlig upplevelse för gästerna på flera sätt...Lycka till
    Låter sjukt mysigt!!

Får jag fråga om ni fått något pris på dryck från kastellet? Jag har frågat dem men inte fått svar...bara fått pris på maten...
  • BlomAnna
    Blommamman skrev 2010-01-14 12:07:28 följande:
    Hej,Vi gifter oss på Drottningskär i sommar. Själva vigselakten blir i Riddarsalen... (såååååå vacker miljö), Middag blir i de gamla krutlagren... och vi kommer att avge vigsellöften till varandra på knondäck med havet i bakgrunden... i något som ska lika solnedgång...Märks det att jag är nöjd? ;)Med hyrd båttaxi (kostar rasande lite jämfört med många andra transportsätt) får vi dessutom en trevlig upplevelse för gästerna på flera sätt...Lycka till
    Låter sjukt mysigt!!

Får jag fråga om ni fått något pris på dryck från kastellet? Jag har frågat dem men inte fått svar...bara fått pris på maten...
Svar på tråden Vigsel Karlskrona