• MackanB

    Hur pass "ansade" är era killar?

    Hej igen på er!

    Rubriken kanske säger det mesta, men jag är lite nyfiken på hur ni tjejer vill att en kille ska vara "där nere". Spelar det någon roll och har ni någonsin diskuterat en sådan grej som par?

  • Svar på tråden Hur pass "ansade" är era killar?
  • wiii

    Vi är överens om att det ska vara helt/nästan naturligt, på båda!

  • kapellösa
    didis skrev 2010-02-01 19:02:52 följande:
    Äh! Fram för mer raggsockssex utan krusiduller!
    Årets citat att klistra upp på väggen!
  • Jessika81

    Haha, jag trodde du menade om du tänkte ha tredagars skäggstubb eller inte när du gifter dig! Sen såg jag kategorin :)

  • Nadie

    Inget hår alls på killens! Vart så sen vi träffades och han passar i det.. något inte alla gör! Men blir mer "ormkänsla" så=)

  • JustMeAndMyLove

    Tyckte också det lät allmänt läskigt, haha


    KatjaB skrev 2010-02-01 21:08:05 följande:
    Raka varandra? inte en chans att någon får närma sig med rakhyvel.. låter ju inte mysigt alls kanske är det bara jag som är tråkig, hehe
  • MrsRobinson

    Lite välvådat får det gärna vara men inte helt renrakat det tycket jag ser läskigt ut. Men det är bara jag

  • Nadie

    Det kan se bra ut men det ser bara bra ut på de med lite större..

  • passionsblomman

    För egen del så tror jag att min sambo uppskattar om jag låter bli att berättta om hans frisyrval på nätet. Jag skulle helst se att han avstod från att berätta sådant om mig iallafall. Men som sagt, jag är ju som didis gammal, det är säkert därför...

  • fryser

    hahaha man får sig alltid ett gott skratt här på bt min sambo har inget hår problemet löst

  • Malung86

    Båda rakar sig.
    Tycker det ser sexigare ut om det är helrakat.

Svar på tråden Hur pass "ansade" är era killar?