• Chris2­4
    Äldre 13 Dec 17:49
    3827 visningar
    18 svar
    18
    3827

    Klipper av sina kulor för att inte vara otrogen.

    Jajamen!

    För att ni ska höra det själva;

    www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6275329.ab

    Fullt normalt va? "this world is getting crazier and crazier man.." som någon sa.

    Inget speciellt med denna tråden mer än jag fann den o ville dela med mig.

  • Svar på tråden Klipper av sina kulor för att inte vara otrogen.
  • Martin­aa
    Äldre 13 Dec 18:37
    #1

    Hahahaha! Sicken idiot!

    Istället för att bara ha disciplin nog att hålla sig borta från andra kvinnor så klipper han av sig kulorna? Bra kille...

  • KatjaB
    Äldre 13 Dec 18:50
    #2

    Herregud, vilken idiot..
    Kul att vara gift med ett sånt stolpskott

  • rowan
    Äldre 14 Dec 02:18
    #3

    Aftonbladet är inte "nyheter". Det är allt skräp som människor kan lockas läsa. Använd din tid bättre.

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 14 Dec 07:36
    #4

    Jag skulle gissa att han gör det av religösa skäl.

    MEN jag älskar att det dyker upp mitt i debatten om att grisar kastreras levande på Svenska bondgårdar :P

    Rowan: Jag älskar att läsa aftonblandet, gör det varje dag. Finns mycket skit men det är en underhållande tidning.

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 14 Dec 07:38
    #5

    Kastreras "levande" skulle ju förstås vara utan bedövning. Skulle ju faktiskt vara helt meningslöst att kastrera döda grisar ....

    :)

    (dags att ta fram en edit-knapp till forumen?)

  • Chris2­4
    Äldre 14 Dec 08:58
    #6

    Hahaha, jag älskar hur han förklarar att han FAKTISKT har ju kastrerat djur innan så hur svårt kunde det vara ungefär? hahaha

    Man måste kunna läsa Aftonbladets inlägg ibland med humor också, även om inte allt är sant och sådär verkligt Rowan, väldigt underhållande tidning som justmeandmylove säger också.

  • Martin­aa
    Äldre 14 Dec 12:38
    #7
    JustMeAndMyLove skrev 2009-12-14 07:38:21 följande:
    Kastreras "levande" skulle ju förstås vara utan bedövning. Skulle ju faktiskt vara helt meningslöst att kastrera döda grisar ....:)(dags att ta fram en edit-knapp till forumen?)
    Hahaha! O jag läste ditt inlägg utan att ens reagera. Men jag fattade det som du menade ändå tror jag...

    Håller verkligen med om en edit-funktion. Riktigt kasst att det inte finns nu!
  • Hammer­man
    Äldre 14 Dec 12:42
    #8

    Edit-funktion

    + Taggar för URL/IMG/Size/I/U/B/Quote/Color etc.

    Och killen som vill kastrera sig är en idiot.

  • Mirey
    Äldre 14 Dec 12:51
    #9

    Helt otroligt vilken idiotisk man!

  • Sebast­iána
    Äldre 14 Dec 13:30
    #10

    Det hade ju varit mer skonsamt med kemisk kastrering - eller lite karaktär. Är man inte lite sjuk om man gör en så desperat sak?

  • Hammer­man
    Äldre 14 Dec 13:32
    #11

    Det är alldeles för få feminister och postmodernister i den här tråden för att den ska bli rolig.

  • Chris2­4
    Äldre 14 Dec 13:45
    #12
    Hammerman skrev 2009-12-14 13:32:13 följande:
    Det är alldeles för få feminister och postmodernister i den här tråden för att den ska bli rolig.
    Vadå då? Hur menar du?
  • Hammer­man
    Äldre 14 Dec 13:50
    #13

    Chris24 skrev 2009-12-14 13:45:17 följande:


    Vadå då? Hur menar du?
    Därför jag förväntade mig nästan att någon skulle komma in, skälla och dundra över att vi är "värderande" och "dömande" när vi konstaterar att killen är en idiot som kastrerade sig själv. Allt annat hade ju varit diskriminerande mot enucker!
  • Chris2­4
    Äldre 14 Dec 13:54
    #14
    Hammerman skrev 2009-12-14 13:50:18 följande:
    Chris24 skrev 2009-12-14 13:45:17 följande:
    Därför jag förväntade mig nästan att någon skulle komma in, skälla och dundra över att vi är "värderande" och "dömande" när vi konstaterar att killen är en idiot som kastrerade sig själv. Allt annat hade ju varit diskriminerande mot enucker!
    Hahaha, sant, såååå sant faktiskt! Fanns alltid någon med lite "extra" starka åsikter här inne på BT ju
    Men alla har nog inte sett denna tråden än heller för ingen av dem "ordinarie" har skrivit ännu förutom 2stycken ser jag.. och jag själv
  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 14 Dec 19:00
    #15

    Kastrerar man sig själv är man bra bakom flötet. Lika korkat som att en kvinna skulle stoppa in grynpåsar under huden och säga att hon bröstopererat sig själv.

    Själv tänkte jag genast pedofil när jag läste artikeln. Det eller fanatisk troende. Varför skulle man annars skämmas så för sina begär att man snittar av sig kulorna?


    Hammerman skrev 2009-12-14 13:50:18 följande:
    Chris24 skrev 2009-12-14 13:45:17 följande:
    Därför jag förväntade mig nästan att någon skulle komma in, skälla och dundra över att vi är "värderande" och "dömande" när vi konstaterar att killen är en idiot som kastrerade sig själv. Allt annat hade ju varit diskriminerande mot enucker!
  • Hammer­man
    Äldre 14 Dec 23:44
    #16

    Han säger väl mer eller mindre i videon att han gör det av religiösa skäl? Med tanke på att han är sydamerikan så är han ju sannolikt katolik och katolicismen brukar ju ofta ha en ganska så ansträngd syn på det här med sex.

  • Chris2­4
    Äldre 15 Dec 09:11
    #17
    Hammerman skrev 2009-12-14 23:44:36 följande:
    Han säger väl mer eller mindre i videon att han gör det av religiösa skäl? Med tanke på att han är sydamerikan så är han ju sannolikt katolik och katolicismen brukar ju ofta ha en ganska så ansträngd syn på det här med sex.
    Skojar du eller? Ansträngd är milt sagt om synen på sex inom katolikerna..
  • 090208
    Äldre 15 Dec 12:53
    #18
    JustMeAndMyLove skrev 2009-12-14 07:38:21 följande:
    Kastreras "levande" skulle ju förstås vara utan bedövning. Skulle ju faktiskt vara helt meningslöst att kastrera döda grisar ....:)(dags att ta fram en edit-knapp till forumen?)
Svar på tråden Klipper av sina kulor för att inte vara otrogen.