• Vanadin

Sko tips?

Hej!
    Nu har fått för mig att det skulle vara väldigt fint med ett par vita "mormorskängor" med snörning men hittar inga.

Skulle vilja att de har rundtå, ca 5cm "taxklack" (sån där timgalsformad som blir lite bredare nertill)och inget eller kort skaft. Finns de någon som sett sådana någonstans?

• Svar på tråden Sko tips?
  • Lyckliga013bruden

kolla på divinityred.se

där finns det kängor med snörning och rundtå, klacken syns tyvärr inte så bra men klackhöjden kan du välja själv =)

• Lyckliga013bruden

du får även välja material och färg själv också....gå in på damskor med klack, tror d heter amelia de jag tänker på. Jag har letat efter liknande själv =)

• Lyckliga013bruden

det var de jag tänkte på hos divinityred.se de ska jag beställa till mig men vet inte om jag ska ha ivoryfärgad satin som klänningen eller vita skinn som jag kan ha fler gånger.

Torsdag skrev 2010-01-06 22:36:49 följande:
    Vad tror du om dessa?www.lightinthebox.com/Top-Quality-Satin-Upper...Lite silverglansiga på bilden men det finns olika färger att välja mellan.Jag tänkte beställa min klänning från denna sida.
  • Torsdag

LyckligaL - Aha...

Oavsett vilket material du tar kan du ju alltid sprayfärga skorna sen om du inte vill gå i vita kängor.

Svar på tråden Sko tips?