• David i sthlm
    Äldre 27 Nov 18:29
    2362 visningar
    5 svar
    5
    2362

    Vårt bröllop i era händer - bokstäverna

    Okay, jag kanske inte är jätteaktuell nu då, men jag har precis fått upp ögonen för "vårt bröllop i era händer", och har precis sett mitt tredje avsnittet på www.tv3play.se - det här handlade om polis-Anna och utvecklar-vad-han-nu-hette, som hade festen på Uppsala slott. Gud vilka fina bokstäver de hade ordnat som stod utanför! Sådana vill jag också ha på mitt bröllop!

    ::David
    (För övrigt är "tomlinn" ute och tittar på brudklänningar med en kompis precis just nu, och jag har sagt att jag inte vill se brudklänningen förrens på bröllopet, men jag är SÅÅÅ nyfiken!)

  • Svar på tråden Vårt bröllop i era händer - bokstäverna
  • KatjaB
    Äldre 28 Nov 19:59
    #1

    har bara sett avsnittet med garaget som de gör om till festlokal, men visst blir man inspirerad

  • Sebast­iána
    Äldre 29 Nov 18:18
    #2

    David i sthlm skrev 2009-11-27 18:29:44 följande:


    Okay, jag kanske inte är jätteaktuell nu då, men jag har precis fått upp ögonen för "vårt bröllop i era händer", och har precis sett mitt tredje avsnittet på www.tv3play.se - det här handlade om polis-Anna och utvecklar-vad-han-nu-hette, som hade festen på Uppsala slott. Gud vilka fina bokstäver de hade ordnat som stod utanför! Sådana vill jag också ha på mitt bröllop! ::David(För övrigt är "tomlinn" ute och tittar på brudklänningar med en kompis precis just nu, och jag har sagt att jag inte vill se brudklänningen förrens på bröllopet, men jag är SÅÅÅ nyfiken!)
    Blev också sugen på bokstäverna när jag såg programmet. Vet inte hur man gör såna men vill gärna veta!
  • KatjaB
    Äldre 29 Nov 18:34
    #3

    de lade ju ner världens jobb på det.. kändes lite overkill att såga ut 230 bokstäver, men de sågade väl bara med sticksåg, monterade på pinne, och målade dem med glitter.

  • Sebast­iána
    Äldre 29 Nov 19:41
    #4
    KatjaB skrev 2009-11-29 18:34:32 följande:
    de lade ju ner världens jobb på det.. kändes lite overkill att såga ut 230 bokstäver, men de sågade väl bara med sticksåg, monterade på pinne, och målade dem med glitter.
    Man kanske kan göra dem i frigolit. Borde funka om det inte blåser för mycket.
  • JBB
    Äldre 8 Jan 00:40
    #5

    Vi kommer göra sådana bokstäver i spånskiva och ha framför festlokalen.

Svar på tråden Vårt bröllop i era händer - bokstäverna