Grrr jag är så arg på vår fotograf!!
Jag har nyss pratat med vår fotograf på telefon.
Vi gifte oss 23 Maj i våras och vi fick bilderna och betalade dagen innan han gick på semester. Vi befinner oss inte i samma stad så min bror hämtade albumet åt oss.
När vi får det så är vi inte alls nöjda. Min man kisar nästan på vart enda kort, jag har vita fläckar på huden som lyser och det är det första man ser.
Han är på semester och vi ska åka.
I höstas så fick till slut min mamma åka in och klaga på albumet och han tog tillbaka det.
Tiden går och vi hör ingenting.
Jag mailar inget svar så till slut ringer jag och han har sååå mycket att göra föstår ni.
Jag undrar lite fint hur länge till det ska ta för vi behöver ju beställa tackkort också.
Det tog 2 veckor så fick vi ett förslag på ett tackkort. Och där är min arm rödlila. Jag ringer upp honom och frågar om han inte fattade varför vi lämnade tillbaka albumet från början. och då ifråga sätter han min skärm.
Då jag sett bilden i 4 olika skärmar så var mitt svar att det kanske var hans skärm som inte höll måttet.
Han skickar ett nytt och det är bättre men inte bra, så tillslut väljer vi ett svart vitt kort för att slippa allt tjat.'
Men jag och han kommer överens om att han ska maila bilderna till albumet innan han gör klart det så att jag kan godkänna dem.
Fick mail idag att tackkorten och albumet är klart och det är bara att komma och hämta.
Jag gick i taket!!!
Nu vet jag fortfarande inte om jag kommer att vara nöjd med albumet och få korten i rätt ordning denna ggn.
Jag har ringt och skällt ut honom han har mailat bilderna nu och de är bättre. Men inte några wow bröllopsbilder som man ser överallt..
Sa till honom att jag hoppades att han skulle göra något på priset på tackkorten för att det här är inte roligt.
Vi som tänkt beställa en tavla och ge bort till mina föräldrar eftersom vi fått så mycket hjälp och pengar av dem.
Men det kommer ju inte hända nu. Inget av korten är sååå fint så vil vill lägga pengar på det trots att det är min föräldrar.
Vad ska man göra nu??
Någon mer som råkat ut för det här??
kan ju till lägga att vi har betalat ett normalt pris för en "professonell" fotograf.