• Pentan

OT Vart kan man handla Louis Vuitton i Göteborg?

ABCD i Göteborg tror jag inte säljer LV, har NK? Någon som vet?

Tack på förhand!

• Svar på tråden OT Vart kan man handla Louis Vuitton i Göteborg?
  • MissLi

NK göteborg har inte med LV bland varumärkena på hemsidan, så det verkar inte som om de säljer LV.

• Pentan

Ok tack för att du tittade!!

• lillalyckan

NK i Stockholm säljer inte LV iaf. Här säljs det bara i deras egna butik. Vet inte om det är till nån hjälp för dig men ändå...

• Pentan

Tack, jo då det vet jag. de har sin butik på Birger jarlsgatan - handlat där. Men jag och en kompis skulle kolla på en väska och då undrade jag bara om det fanns i Gbg - annars får jag nästan köpa den här i Sthlm och ta med den ner!

lillalyckan skrev 2009-11-15 16:08:38 följande:
    NK i Stockholm säljer inte LV iaf. Här säljs det bara i deras egna butik. Vet inte om det är till nån hjälp för dig men ändå...
  • lillalyckan
    Pentan skrev 2009-11-15 16:14:51 följande:
    Tack, jo då det vet jag. de har sin butik på Birger jarlsgatan - handlat där. Men jag och en kompis skulle kolla på en väska och då undrade jag bara om det fanns i Gbg - annars får jag nästan köpa den här i Sthlm och ta med den ner!
    Men visst har de flyttat sin butik? Det var ganska länge sen jag handlade där nu och när jag gick förbi för ett tag sen hade butiken slagit igen, men är det kanske så att de fortfarande ligger på BirgerJarlsgatan men längre ner så att säga? Man vill ju inte gärna slarva bort en sån butik!
  • Pentan

Ha ha precis! Ja de ligger närmare Gucci nu - så upp på Birger Jarls gatan mot Dramaten får man gå.

lillalyckan skrev 2009-11-15 17:51:14 följande:
    Men visst har de flyttat sin butik? Det var ganska länge sen jag handlade där nu och när jag gick förbi för ett tag sen hade butiken slagit igen, men är det kanske så att de fortfarande ligger på BirgerJarlsgatan men längre ner så att säga? Man vill ju inte gärna slarva bort en sån butik!
  • Rufsas

Men varför ringer du inte LV på Birger Jarlsgatan och frågar? Verkar vara enklare än att starta en tråd. Bara ett tips.

Svar på tråden OT Vart kan man handla Louis Vuitton i Göteborg?