• lovelight

Längtar efter ett frieri

Den 5 november hade jag och min sambo delat 5 år tillsammans varav 4 år boende i hop,3år som förlovade och lite mer än 1 underbart år som föräldrar.Jag hoppas han friar snart.Han har varit sugen,jag har haft bröllopsfeber men än har de inte blitt nåt frieri.Jag är obotlig romantiker det skulle vara helt underbart om han friade,tänker inte tjata mer på honom som jag gjorde i början.Han tycker det är onödigt och dyrt att gifta sig.Det är inte livsviktigt men skulle ändå vara alldeles alldeles underbart om han friade till mig. Någon mer som längtar efter att sambon ska fria??

• Svar på tråden Längtar efter ett frieri
  • evis76

ha ha jag är just i samma situation fast 7okt...men ingen förlovning jag vill gifta mig inom året då....har defenetivt bröllops feber .....han tycker det är dyrt...ingen brådska skojar och säger du kan ju fria på skott året..

• lovelight

Håller tummarna för att din hane snart tar mod till sig.Jo man skulle ju kunna fria själv men jag skulle till 85 procent få ett nej för min kille är en sån som vill hålla i tömmarna själv.Vi får se

Svar på tråden Längtar efter ett frieri